Strój karnawałowy dla chłopca

From: "Aga" <r...@b...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Strój karnawałowy dla chłopca
Date: 28 Jan 2005 09:16:48 +0100

Witam,
dziewczyny poszukuje inspiracji odnośnie stroju karnałowego dla mojego 2-
letniego synka :-) w żłobku maja impreze i chciałabym zeby wyglądał na tym
swoim pierwszym balu cudnie.
Może znacie jakies strony z przykładami strojów, może same macie jakies ciekawe
pomysły, a juz stronka z przykładem + instrukcja jak to zrobić byłaby marzeniem
Dziekuje serdecznie
Pozdrawiam Miłe Grupowiczki
Aga