Strony PFRON-u

1. Data: 2001-08-03 20:46:24

Temat: Strony PFRON-u
Od: "Marian L" <m...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jako członek kasty pariasów internetu czyli modemiarz,
chcąc udzielić spóźnionej ;-(( odpowiedzi, aby nie
wprowadzić człowieka w błąd, wchodzę dzisiaj sobie na
stronę PFRON - Akty prawne - Ustawy .... i co widzę ?

Zmieniło się na gorsze - bo mogące wprowadzić w błąd.
Umieszczono tam jednolity tekst Ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. (Dz. U. z dnia
9 października 1997 r.) wraz z późniejszymi zmianami.
Naturalnie wyszczególniono wszystkie zmiany zaraz
na początku tak jak to sztuka przewiduje, ale jako drugi
akt prawny umieszczono zmianę z 23.12. 99 już ujętą
w tekście jednolitym - po kiego grzyba ?

Prośba - jeżeli ktoś ma stały dostęp do internetu
czy nie był by tak dobry i nie ściągnął mi ze stron
sejmowych tekstu pierwotnego opisywanej tutaj ustawy.
Jeśli wierzyć sygnaturze PFRON to jest to :
Dz.U.97.123.776 - tekst. Za przesłanie tego tekstu
pierwotnego na mój adres e-poczty będę zobowiązany
nie tylko podziękować :-)))

Pozdrawiam
Marian L

2. Data: 2001-08-04 11:14:22

Temat: Re: Strony PFRON-u
Od: "Marian L" <m...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie :-))

Niniejszym chcę podziękować Krzysztofom którzy
w odpowiedzi na moją prośbę:

> Prośba - jeżeli ktoś ma stały dostęp do internetu
> czy nie był by tak dobry i nie ściągnął mi ze stron
> sejmowych tekstu pierwotnego opisywanej tutaj ustawy.

Zareagowali bardzo szybko przesyłając mi ten pierwotny
tekst.
Przyznam się że sam mimo wielu prób byłem bezradny
do chwili obecnej nie potrafię ściągnąć za pomocą
przeglądarki sejmowej pożądanych tekstów. Dawniej
to było bardzo proste. Coś tam zmieniono albo ja
się cofnąłem.

Pozdrawiam
Marian L
PS. Mam już następny tekst od Zbiga :-)))
serdecznie dzięki.
Jednak ten internet, Usenet to potęga i basta :-)))

Prosba !!!
moje stronka :)
Kupie uzywany elektryczny wozek inwalidzki
Re: Strona SamiSobie - list na grupe
Rampy na plaze?!