Studia na AM

1. Data: 2003-11-07 22:48:09

Temat: Studia na AM
Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od pewnego czasu poważnie rozważam podjecie studiów na Uniwersytecie
Medycznym w Łodzi na kier. Wojskowo-Lekarskim, gdyż od dawna marzyłem o
służbie w wosjkowej służbie zdrowia. Mam tylko pytanie - jak duzym
zainteresowaniem cieszy się ten wydział i jak wyglądają same studia? Czy po
ukończeniu studiów otrzymuje się automatycznie pierwszy stopień oficerski,
podobnie jak w uczelniach wojskowych?

Na zakończenie dodam, że obecnie jestem uczniem klasy mat-fiz w LO, ale z
chemią i biologią problemów nie mam.

I jeszcze jedno jak prezentują sie zarobki świeżo upieczonych lekarzy
wosjkowych? Bo kokosó to się raczej nie spodziewam...

Z góry dzięki wszytskim za odpowiedzi!
pozdrawiam
Michał

2. Data: 2003-11-10 19:11:22

Temat: Re: Studia na AM
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Mraczek wrote:
> [...]
>
> I jeszcze jedno jak prezentują sie zarobki świeżo upieczonych lekarzy
> wosjkowych? Bo kokosó to się raczej nie spodziewam...

niestety troche sie spozniles, juz nie ksztalca wojskowych lekarzy. jedyna
nadzieja w tym, ze po skonczeniu 'zwyklej' AM wojsko zatrudni cie jako
pracownika cywilnego.
a swoja droga bylismy chyba jedynym krajem (poza USA) ktory posiadal
wojskowa akademie medyczna :))

zarobki lekarzy wojskowych? nei wiem jak teraz (w dobie funduszow i kas) ale
pare lat temu (3-4) lekarz swiezo po stazu, pracujacy w jednostce (jako lek.
stom.) zarabial kolo 2.5 na reke. pewnie kokosy to nie byly, ale do tego
dochodzil 'nielimitowany czas pracy' (zalezny od dobrych ukladow z szefem
jednostki), niewiele pracy no i mozliwosc dalszego ksztalcenia.

jesli do tego doliczysz emeryture w wieku 35 lat, to masz jasny obraz
sytuacji :)

no ale sie skonczylo :))

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2003-11-10 21:10:10

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> niestety troche sie spozniles, juz nie ksztalca wojskowych lekarzy.

Bo ja wiem... To raczej oni się pośpieszyli z likwidacją WAM ;-)

> nadzieja w tym, ze po skonczeniu 'zwyklej' AM wojsko zatrudni cie jako
> pracownika cywilnego.

Zatem nadal mnie nurtuje pytanie dlaczego na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi
istenieje kierunek wojskowo-lekarski, a w dodatku by zostać na niego
przyjętym trzeba mieć kategorię A...

> jesli do tego doliczysz emeryture w wieku 35 lat, to masz jasny obraz
> sytuacji :)
>
> no ale sie skonczylo :))

A szkoda ;-)

pozdrawiam
Michał

4. Data: 2003-11-12 09:29:08

Temat: Re: AOT, było: Studia na AM (was: Studia na AM)
Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a swoja droga bylismy chyba jedynym krajem (poza USA) ktory posiadal
> wojskowa akademie medyczna :))
chyba nie do końca masz rację; w początku '90 we Francji zostałem
zakwaterowany w akademikach Akademii Medycznej Marynarki Wojennej
(najwyraźniej wtedy działającej).

--
Krzysiek, EBP
Kto rano wstaje, ten chodzi niewyspany.

5. Data: 2003-11-13 22:38:52

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Nakai) wrote:
> chyba nie do końca masz rację; w początku '90 we Francji zostałem
> zakwaterowany w akademikach Akademii Medycznej Marynarki Wojennej
> (najwyraźniej wtedy działającej).

calkiem mozliwe, powtarzalem tylko utarte slogany - ale chyba nieliczne
bogate kraje moga sobie pozwolic na utrzymanie czeogs takiego jak wojskowa
akademia medyczna... no i Polska do niedawna tez... :))

--
milego dnia
adam, gg# 402495

6. Data: 2003-11-15 09:56:06

Od: Cosa <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to Mon, 10 Nov 2003 22:10:10 +0100, "Michał
Mraczek" <m...@p...onet.pl> napisał coś takiego:

>Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
>Bo ja wiem... To raczej oni się pośpieszyli z likwidacją WAM ;-)

Nie likwidacją tylko fuzją z łódzką AM. Zresztą cholernie dobrze były
WAM na tym wyszedł.

--
.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-
.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'-.-'

7. Data: 2003-11-18 14:45:19

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Nov 2003 10:56:06 +0100, Cosa wrote:

> Nie likwidacją tylko fuzją z łódzką AM. Zresztą cholernie dobrze były
> WAM na tym wyszedł.

Heh...
Możesz sprecyzować co masz na myśli?...

m.