Studiowanie medycyny w USA

1. Data: 2000-01-07 10:23:34

Temat: Studiowanie medycyny w USA
Od: "MANTA" <u...@u...mielno.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce wysłac corke na studia do USA. Probowalem zasiegnac informacji w
ambasadach, ale nikt mi nie umial nic konkretnego powiedziec. Powiedzieli mi
tylko, ze najwiecej informacji uzyskam w internecie.
Prosze o pomoc.
Moze ktos moze mi wskazac miejsce w internecie gdzie moglbym zasiegnac
troche informacji w tym temacie lub moze ktos wie i podzieli sie ze mna
informacjami na ten temat. Interesuje mnie sposob zalatwienia, potrzebne
dokumenty, koszt itp. studiowania medycyny w USA.
Z gory dziekuje za pomoc.
j...@p...pl
094 / 314 2137

2. Data: 2000-01-07 10:41:25

Temat: SV: Studiowanie medycyny w USA
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

MANTA <u...@u...mielno.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:G8jd4.26749$N3.621386@n
ews.tpnet.pl...
> [...]
potrzebne
> dokumenty, koszt itp. studiowania medycyny w USA.

Hmm, a ja znam Szwedow, ktorzy przyjezdzaja do Polski by studiowac
medycyne...

/mb

3. Data: 2000-01-10 21:03:51

Temat: Re: Studiowanie medycyny w USA
Od: "Lukasz Gasiorowski" <g...@f...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam adres: http://www.ama-assn.org/ethic/educat.htm

Ogolnie maja tu o wiele wiecej pracy, niz nasi studenci (sredni dzien od 6
do 6-8). Pozdrawiam

Lukasz Gasiorowski

Wybielanie zebow.
Gorycz podczas jedzenia