Studnia głebinowa

1. Data: 2003-07-01 08:55:22

Temat: Studnia głebinowa
Od: "krzysiek" <k...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie potrzebuje pomocy na temat studni głebinowej. Jaką najlepiej kupić
pompe (spuszczaną czy tą nad ziemną)? Czym robić odwiert? ile to może
wszystko kosztować?

Pozdrawiam Krzysiek

2. Data: 2003-07-01 09:09:52

Temat: Re: Studnia głebinowa
Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli studnia głębinowa to pompa musi być wpuszczana (zasysająca nie
podniesie więcej jak 10m (teoretycznie- fizyka). Profesjonalne firmy kopią
ostatnio wodą- ale może być problem z kamieniami- choć jeśli firma porządna
to powtarza w takim przypadku odwiert. Koszt różnie zależnie od głębokości
(za m) ale całość około 3-4kPLN

Pozdrawiam
FJ

3. Data: 2003-07-01 13:04:18

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ludzie potrzebuje pomocy na temat studni głebinowej. Jaką najlepiej kupić
> pompe (spuszczaną czy tą nad ziemną)? Czym robić odwiert? ile to może

Na pompach się nie znam ale mam informacje od wykonawcy.
Wykonanie odwiertu przez firmę wiertniczą 300-350 zł ze metr
Projekt wykonawczy 1200 zł
Jeżeli zużycie przekracza 5 kubików/dobę potrzebne jest jeszcze pozwolenie
wodno-prawne.
Jactro

4. Data: 2003-07-01 13:58:04

Od: "Qba" <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ludzie potrzebuje pomocy na temat studni głebinowej. Jaką najlepiej kupić
> pompe (spuszczaną czy tą nad ziemną)? Czym robić odwiert? ile to może

U mnie chcieli 60 pln za mb odwiertu wraz z osprzętem (fitr + rura). Dobór
pompy tak naprawdę zależy od tego na jaką wysokość podejdzie lustro wody.
Jeśli bedzie to studnia na głębokości 150 mb, a lustro wody bedzie na
głębokości 4 mb to nawet pomką ręczną można pompować. Wszystko okaże sie po
wykonaniu odwiertu. A przed odwiertem polecam zakręcić się za jakimś
różdżkażem - wskaże prawdopodobne miejsce żyły wodnej.

Qba

5. Data: 2003-07-01 13:59:02

Od: "Qba" <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jactro" <j...@b...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Projekt wykonawczy 1200 zł
> Jeżeli zużycie przekracza 5 kubików/dobę potrzebne jest jeszcze pozwolenie

Ile to jest kubik? I gdzie takie pozwolenie sie załatwia??

Qba

6. Data: 2003-07-01 15:23:09

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ile to jest kubik? I gdzie takie pozwolenie sie załatwia??
:)
kubik to metr szescienny
a wazniejsze nie gdzie
tylko za ile takie pozwolenie
:(
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

7. Data: 2003-07-01 15:23:09

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykonaniu odwiertu. A przed odwiertem polecam zakręcić się za jakimś
> różdżkażem - wskaże prawdopodobne miejsce żyły wodnej.
hehe
dawno juz nie blo o tym
a wiec :
woda jest wszedzie
na przeszlo 90 % obszaru Polski znajduje sie ponizej 8 metrow glebokosci
a rozdzkarstwo to naciaganie ludzi
:)

8. Data: 2003-07-01 17:25:27

Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a wiec :
> woda jest wszedzie
> na przeszlo 90 % obszaru Polski znajduje sie ponizej 8 metrow glebokosci
> a rozdzkarstwo to naciaganie ludzi
> :)
jedna z bardziej bzdurnych teorii
tak od ręki woda jest wszedzie dlaczego wiec są puste odwierty nawet do
200-300?
SJS htt

9. Data: 2003-07-01 18:10:17

Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)))
> witaj
> :)
> hehe
> widocznie trafili w te brakujace do setki procenty
> :)
> o ile dobrze pamietam z uprzednich dyskusji
> sam praktykujesz radiestezje
> i od lat potyczkujesz sie z autorem opinii

nie dyskutuję z nawiedzonymi - poprzednia dyskusja jesłi dobrze pamietam
skończyła się tym, że zapraszałem chętne osoby do sprawdzenia czy
radiestezja istnieje czy nie
SJS

10. Data: 2003-07-01 18:17:28

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> jedna z bardziej bzdurnych teorii
> tak od ręki woda jest wszedzie dlaczego wiec są puste odwierty nawet do
> 200-300?
> SJS htt
:)))
witaj
:)
[...]
ze RADIESTEZJA 100% OSZUSTWA (http://strony.wp.pl/wp/radiestezja100/)
(czy doszlo juz do sprawy o znieslawienie o ktorej jakis czas temu
wspominales?)
:)
podobny wniosek mozna wysnuc po lekturze
http://main.amu.edu.pl/~pkisz/sympozjum/SESGDA99.htm

http://main.amu.edu.pl/~pkisz/janjez.html

http://www.google.pl/search?q=cache:eSsdy4SdOH8J:www
.republika.pl/radionikus
/anauka.htm+radiestezja&hl=pl&lr=lang_pl&ie=UTF-8
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

wierzbownica drobnokwiatowa
Co za choróbsko mi zżera rośliny? proszę o poradę
Zamioculcas
swierszcze - pamietacie?:)
Salix integra 'Hakuro nishiki' - odrosty.