Studnia w piwnicy.

1. Data: 2015-06-30 00:58:44

Temat: Studnia w piwnicy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzieś tu ktoś wspomniał o studni w piwnicy. W internecie ludzie
budujący domy wymieniają się uwagami na temat takich studni. Nie
zdają sobie głupi ludzie sprawy z ogromnych zagrożeń wynikających
z takiego umiejscowienia, jak choćby tzw gaz bagienny i inne
gazy, w przypadku warstw piasku osłabienie gęstości gruntu pod
fundamentami na skutek działania pompy odwadniającej piwnicę w
czasie podtopień, okresowe (bywa raz na 20 lat , a i znacznie
częściej, tego nikt Nir wie, póki sam nie za na, a sprzedający mu
działkę przecież albo sam tego nie wie, albo zatai) wzrosty
poziomu wód gruntowych...
--
XL

2. Data: 2015-06-30 20:00:25

Temat: Re: Studnia w piwnicy.
Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-30 o 00:58, XL pisze:
> okresowe (bywa raz na 20 lat , a i znacznie
> częściej, tego nikt Nir wie, póki sam nie za na, a sprzedający mu
> działkę przecież albo sam tego nie wie, albo zatai
i chcesz wywołać dyskusję? :)
Czy szukasz rady jak do szkoły wrócić?

3. Data: 2015-06-30 21:45:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Jun 2015 20:00:25 +0200, Jawi napisał(a):

> i chcesz wywołać dyskusję? :)
> Czy szukasz rady jak do szkoły wrócić?

Chcesz podyskutować? poradzić?

--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

4. Data: 2015-06-30 22:58:36

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak na razie widać że najlepiej ci się rozmawia samej ze sobą. I może niech tak
zostanie.

5. Data: 2015-06-30 23:07:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Jun 2015 13:58:36 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

> Jak na razie widać że najlepiej ci się rozmawia samej ze sobą. I może niech tak
zostanie.

Hej, Zenek jestem!
--
[...]

Cheap AE Bikini A&F Biniki Armani Bikini Burberry Bikini CA Christian Audigier Bikini Chanel Bikini Chloe Bikini Coach Bikini D&G Bikini Dior Bikini ED Hardy Bikini Fendi Bikini Gucci Bikini www.FashionLeader.nl
Ścienne efekty dekoracyjne
papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne
Ile może ważyć tynk klasyczny?
Dżersejka - moje marzenie :-)