Suche powietrze i skoora

1. Data: 2002-12-16 13:40:46

Temat: Suche powietrze i skoora
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze!

Ktos moze ma jakas recepture na dobry krem do zamowienia w aptece? Od
chwili, gdy zaczunaja grzac grzejniki moja skora jest tak sucha, ze na
rekach mam az krwawe rany i nie pomagaja zadne kupne kremy i ciagle
nawilzanie. Kiedys mi zrobiony taki krem, ale bylo to dawno, jak nie mam
receptury i nawet juz nie pamietam, w ktorej aptece byli laskawi to wykonac.
Bede dzwieczec za pomoc.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2002-12-16 14:28:45

Temat: Re: Suche powietrze i skoora
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <r...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> nawilzanie. Kiedys mi zrobiony taki krem, ale bylo to dawno, jak nie mam
> receptury i nawet juz nie pamietam, w ktorej aptece byli laskawi to

Przeczytaj posty powyzej o pielegnacji popekanych rak
pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2002-12-16 16:06:50

Od: "Malgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawilzanie. Kiedys mi zrobiony taki krem, ale bylo to dawno, jak nie mam
> receptury i nawet juz nie pamietam, w ktorej aptece byli laskawi to

Ja mialam kiedys robiony krem w aptece, pamietam,ze byl swietny. Jednak z
recepty pamietam tylko tyle, ze glównym jego skladnikiem byl Eucerin

> Pozdrawiam,
> robal.

równiez pozdrawiam
Malgorzata

1. Data: 2002-12-17 08:02:17

Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rp. vit.A liq. 2,0
vit. E liq. 2,0
aquae dest. 40,0
eucerini ad 100,0
M.f. ung

Bardzo dobry tlusciutki kremik, wlaniajacy sie nawet nie dramatycznie,
witaminki robia swoje...
W zeszlym roku wyleczylam sobie okropnie wysuszona skóre ( wygladalam
miejscami jak jaszczurka:)
Mila apteka zrobi taki przepis bez recepty, oczywiscie pelnoplatnie ~ 20zl,
a moze lekarz przepisze, wtedy 5 zl.

pozdrawiam . Agnieszka

1. Data: 2002-12-17 08:28:38

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja mialam kiedys robiony krem w aptece, pamietam,ze byl swietny. Jednak z
> recepty pamietam tylko tyle, ze glównym jego skladnikiem byl Eucerin

:)
Euceryna to jest jakby "baza" wszelkich masci.
To jest zupelnie obojetna substancja, ktora sluzy jedynie po to zeby krem
byl kremem a masc mascia - bedzie glownym skladnikiem wszystkich aptecznych
mazidel:)

Kaska

"Posiekane" rece
czesc