Suknia szydełkowa.

1. Data: 2009-04-11 21:23:15

Temat: Suknia szydełkowa.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie moja. Jeszcze nie. Moja będzie zgniłozielona ze złotą nitką. Na
wesele córci. dziecko mi powiedziało, że chce mieć najpiękniejsza mamę na
swiecie na swoim ślubie, no to coś trzeba zrobić w tym celu ;-)
Macie i róbcie też:
http://mazam.fotosik.pl/albumy/617607.html

PS. Nie wiem, skąd to mam, skądś kiedyś wyguglałam. Nie mam linka, a teraz
przypadkiem znalazłam ten wzór na dysku wśród tysięcy innych wzorów.

2. Data: 2009-04-12 18:44:19

Temat: Re: Suknia szydełkowa.
Od: "Ula Głuszek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://mazam.fotosik.pl/albumy/617607.html
>
> PS. Nie wiem, skąd to mam, skądś kiedyś wyguglałam. Nie mam linka, a teraz
> przypadkiem znalazłam ten wzór na dysku wśród tysięcy innych wzorów.

Powiem tylko WOW!!

--
Pozdrawiam Ula

3. Data: 2009-04-12 19:07:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Apr 2009 20:44:19 +0200, Ula Głuszek napisał(a):

> Powiem tylko WOW!!

Też tak myślę :-)
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

4. Data: 2009-04-12 21:53:43

Od: "j...@o...eu" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Sukienka jest bardzo ładna tzn. jej prosty fason i piekny dekold. Jedynie mam
zastrzezenie co do wzoru. Wydaje mi się trochę ciężki. Na tą sukienkę wzorek
wzięłabym z tej pierwszej z poniższego linka. Jest na trzech pierwszych
fotkach a wzór na czwartej. Chodzi o ten wzór ze środka sukienki (bo kilka tam
występuje). Co o tym myślisz? Maria z Bydg.

http://picasaweb.google.com/mala100gosia/SuknieWiecz
orowe#5283685095872438066

5. Data: 2009-04-12 22:18:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Apr 2009 23:53:43 +0200, j...@o...eu napisał(a):

> Sukienka jest bardzo ładna tzn. jej prosty fason i piekny dekold. Jedynie mam
> zastrzezenie co do wzoru. Wydaje mi się trochę ciężki.

Dokładnie to samo myślę. I zbyt regularny. Już nawet zaczęłam szukać innego
wzorka.

> [...]
> fotkach a wzór na czwartej. Chodzi o ten wzór ze środka sukienki (bo kilka tam
> występuje). Co o tym myślisz? Maria z Bydg.

Bardzo ładny, taki bardziej roślinny, nie geometryczny. Jest bardzo
ażurowy, ale i tak będę robiła z nieco grubszych nici (zapomniałam nazwy i
firmy - widzialam w sklepie stacjonarnym, ale mają ich tam tylko 2 motki;
jeśli znajdę je w necie, to zamówię i podam tutaj link), więc wzór nie
byłby aż tak pajęczy... Bardzo, bardzo ładny. Dziękuję, chyba skorzystam
:-)

6. Data: 2009-04-15 12:25:01

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...eu pisze:
> Sukienka jest bardzo ładna tzn. jej prosty fason i piekny dekold. Jedynie mam
> zastrzezenie co do wzoru.

Ja mam jeszcze inne zastrzezenie - fason tej sukienki idealnie nadaje
sie do patyczakow bez biustu i bioder, bo te czesci beda wydawaly sie
wieksze. Obawiam sie, ze kobiete o choc troche kobiecej budowie bedzie
niepotrzebnie dodatkowo zaokraglal i skracal (i wbrew pozorom nie jest
to aluzja do XL)

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

7. Data: 2009-04-15 12:43:47

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
bedzie
> niepotrzebnie dodatkowo zaokraglal i skracal (i wbrew pozorom nie

Musiałam pogrzebać w KF, żeby się dowiedzieć o czym mowa, bo myślałam,
że chodzi o tę dyskusję:
http://tiny.pl/zt1d
ale wychodzi na to, że moja Ulubiona chce sobie kieckę udziergać. O,
tom się urechotała!

Więc dla wszystkich zagadka: Kto to napisał?

CYTAT 1: "Gremialne zachwyty danym modelem
przekładają się często na jego realizację na własny użytek i potem
próby
bezkrytycznego wtłaczania się w niego, no a efekty są przewaznie
żałosne.
Zwłaszcza dzianina szydełkowa jest pod tym względem baaardzo
zdradliwa."

CYTAT 2: "Nie mam szydełkowych sukienek, bo wg mnie trudno w nich
dobrze wyglądać,
nawet z nienaganną figurą, jak moja, a wystarczy drobny defekt figury
lub
robótki - i już każda nieregularność "wyłazi" przez te wszystkie
dziurki,
jak na siatce geograficznej na globusie.
Na tej pięknej dziewczynie wszystko wygląda super, ale już sobie
wyobrażam
nieco pulchniejszą paniusię - naprawdę mało ktora kobieta może sobie
pozwolić na noszenie tego typu dzianin, co tu dużo mówić. Dlatego
napisałam, co napisałam.(...)
I powiem Ci, że nie cierrrpię, jak się babki nawet tylko troszkę "przy
kości" wciskają w te szydełkowe rzeczy - zawsze wyglądają w nich jak
zesznurowane szynki, sorry - charakter robótki bardzo podkreśla, wręcz
wyolbrzymia wszelkie krągłości, a zwłaszcza poprzeczne..
Trzeba mieć naprawdę figurę modelki, aby nie wyglądać śmiesznie."

Oba cytaty dostępne w archiwum goooooogla pod linkiem, który
przytoczyłam powyżej.

P.S. Ulubiona, nadal nie jestem zainteresowana rozmową z tobą - KF
twoim przyjacielem.

8. Data: 2009-04-15 16:25:55

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli <p...@w...pl> napisał(a):

> Ja mam jeszcze inne zastrzezenie - fason tej sukienki idealnie nadaje
> sie do patyczakow bez biustu i bioder,

Wydaje mi się, że najważniejsze dla posiadaczki tej sukienki będą w miarę
szczupłe ramiona, wyraźnie zaznaczona talia i płaski brzuch.

Przy płaskim brzuchu i dobrej talii każdy biust i każde biodra ładnie
wyglądają ;-)

Ania

9. Data: 2009-04-15 19:35:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2009 16:25:55 +0000 (UTC), czeremcha napisał(a):

> [...]
> szczupłe ramiona, wyraźnie zaznaczona talia i płaski brzuch.
>
> Przy płaskim brzuchu i dobrej talii każdy biust i każde biodra ładnie

No, trudno żeby ich brak dobrze wyglądał :-D

I to jest clue :-)
A brzuszek można sporo spłaszczyć nawet jak się ma coś do "zrzucenia" -
wystarczy troche wyrzeczeń ićwiczeń, przerobiłam to już.

10. Data: 2009-04-15 19:37:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2009 14:43:47 +0200, lemonka napisał(a):

> (...)
> Trzeba mieć naprawdę figurę modelki, aby nie wyglądać śmiesznie."
>
> Oba cytaty dostępne w archiwum goooooogla pod linkiem, który
> przytoczyłam powyżej.

Bardzo się napracowałaś :-)
Czyli co - teraz to już muszę pokazać się w tej sukni, nie ma przeproś
;-PPP

Dziś zamówiłam nici. Nie zieleń, bo nie ma już tej firmy, o której nici mi
chodziło, ale ciemny grafit metaliczny będzie OK. W poniedziałek odbieram.

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

biżu-drucik miedziany
Szycie. Znowu się chwalę.
FAQ - zaproszenie do dyskusji
FAQ kolejny raz - zaproszenie do wniosków
warsztaty frywolitkowe w Krakowie