Super pilne!!! Potrzebne opinie - WASZE

From: "hans1" <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Super pilne!!! Potrzebne opinie - WASZE
Date: Fri, 13 Oct 2000 08:05:32 +0200

Dużo kiedyś pisałem na tej liście o swoich kłopotach z szefem. chciałem
przeprowadzić test. Poniżej przedstawiam teks listu który otrzymałem od
szefa. Oceńcie sami na jego podstawie jaki stosunek ma szef do mnie. Odnoszę
wrażenie, że lekceważący a między wierszami ukryta jest agresja. Ale mogę
się mylić. Jeżeli to wam coś da to dodam że szef ma wygląd esesmana, który
na chwilę zdjął mundur i z uśmiechem przyjmuje wasz w swoim pokoju.
Oto list:
"
Panie ....,

Przejrzalem obliczenia dla ..... i sadze, ze bilans wyparki bylby
do przyjecia. Zeby pasowaly do obliczonych - trzeba zmienic zalozone
pola pow. grzejnych aparatow. Powinno byc: I - 1600,
II - 2400 (1300 + 1100), IVa - 1150, V - 800. Jesli chodzi o
cienkowarstwowy III, to wycofuje sie z propozycji wczesniejszej i
proponuje 2200 (nie jest tu uzasadniony duzy nadmiar pola pow., bo
jest juz nadmiar na dziale II).

W przeslanych wydrukach temperatury oparow w obliczeniach
ogrzewaczy nie zgadzaja sie z temperaturami w wyparce - czy
wydrukowal Pan wczesniejsze wersje obliczen ogrzewaczy, czy tez
nie zdazyl Pan zrobic nowych ? Co gorsza, temperatura oparow V jest
inna w obliczeniu ogrzew. wody poprasowej, a inna w obliczeniu
ogrzewacza soku przed defek. gl.

Jest tez nieporozumienie z aparatem IVb - pole pow. powinno byc
1400, a w wydruku jest 2500; temperatura w komorze grzejnej jest
111 choc w danych temperatura pary jest 110.

Proszę szybko zrobic poprawki i przyzwoicie przygotowac wydruki
wynikow (marginesy do wpiecia w skoroszyty !). Pilnie potrzebne sa
rowniez: schemat wyparki, schemat kondensatowy, tabela poborow
oparow i tabela z bilansem kondensatow. Numeracje tych materialow
podam w najblizszym czasie, po uzgodnieniu z ......

Prosze o kontakt telefoniczny jak tylko przeczyta Pan ten e-mail (ew.
na telefon kom. ........).
Pozdrowienia,
"
koniec listu

PS. ten list dostałem po straceniu kilku dni na obliczenia oraz pół dnia na
przygotowanie i wysłanie przesyłki z obliczeniami. Dodam też, że kiedyś
straciłem dwa lata za darmo na napisanie programu którm teraz się posługuje
w obliczeniach.

Za wykonanie tej roboty otrzymam ... nie wiem ile. Zależy od kaprysu szefa.

Czy mylnie interpretuję intencje szefa oraz czy powinienem jasno przedstawić
swoje oczejiwania finansowe?
hans1