Suplementy potasowe

1. Data: 2003-09-28 21:00:12

Temat: Suplementy potasowe
Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakie suplementy zawierajace potas moge dostac w aptece?
Wiem, ze jest Aspargin, ale zawiera on rowniez magnez - wolalbym sam
potas.

Pozdrawiam
Andrzej

2. Data: 2003-09-28 22:22:09

Temat: Re: Suplementy potasowe
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bze recepty nie ma preparatu zawierajacego tylko potas.
jest aspargin, magnokal (sklad taki, jak asparginu, ale jest w tabletkach i
w proszku do rospuszczenia i wypicia) oraz Multisal- sole mineralne w
tabletkach.

3. Data: 2003-09-29 08:19:02

Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <j...@g...pl> wrote

> [...]
>jest aspargin, magnokal (sklad taki, jak asparginu, ale jest w tabletkach i
>w proszku do rospuszczenia i wypicia) oraz Multisal- sole mineralne w

Dzieki za pomoc.
A jakie preparaty sa na recepte?

4. Data: 2003-09-29 08:31:34

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6...@4...com,
Andrzej <a...@w...pl>:
> "Justyna" <j...@g...pl> wrote

> Dzieki za pomoc.
> A jakie preparaty sa na recepte?

A 12 BA - Preparaty potasu
A 12 BA 01 - Chlorek potasu
Kaldyum(R) -kaps. o przedl. uwalnianiu (315 mg K) Egis
Kalimat prolongatum -tabl. o przedl. uwalnianiu (393 mg K) Argon
Kalipoz(R) prolongatum -tabl. o przedl. uwalnianiu (391 mg K) GlaxoSmithKline
Pharmaceuticals
Kalium -syrop (391 mg K/5 ml) Polfarmex
Kalium chloratum 15% -konc. do przyg. roztw. do wlewu (150 mg/ml)
Polfa-Warszawa
Kalium effervescens(R) -granulat musujacy (782 mg K/5 g) GlaxoSmithKline
Pharmaceuticals
A 12 BA 02 - Cytrynian potasu
Kalium effervescens (bezcukrowy) -granulat musujacy (782 mg K/3 g) Synteza
A 12 BA 05 - Glukonian potasu
Kalium gluconicum -syrop (312 mg/ml) -proszek (390 mg K/5 g) Polfarmex

--
Robert

Jaka szczepionka p. grypie ?
Problemy z kolanami