Suplementy z min. iloscia sztucznych witamin - co polecacie?

1. Data: 2002-04-29 12:55:43

Temat: Suplementy z min. iloscia sztucznych witamin - co polecacie?
Od: "Hudson" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jakis czas temu zrezygnowalem z suplementow (Centrum) ze wzgledu na
wystepujace w nim ilosci sztucznych witamin jak B-caroten (uznawany
obecnie jako prawdopodobnie sprzyjajacy procesom rakotworczym).
Kto moglby sie wypowiedziec i zarekomendowac?
Znajomi farmaceuci polecili mi co nieco ale oczywiscie tylko to co sami
sprzedaja - to zadna rekomendacja tylko reklama. Nie kupuje :).

Pozdrawiam,
Janusz

2. Data: 2002-04-29 16:52:17

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hudson" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Znajomi farmaceuci polecili mi co nieco ale oczywiscie tylko to co sami
> sprzedaja - to zadna rekomendacja tylko reklama. Nie kupuje :).

beta-karoten nie jest sztuczną witaminą , skąd takie info ?
jfk

3. Data: 2002-04-30 08:05:35

Od: "Hudson" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> wrote in message
> beta-karoten nie jest sztuczną witaminą , skąd takie info ?

Oczywiscie, ze nie jest - ale w pogoni za nowymi technologiami i/lub
za szmalem firmy wprowadzaja wiecej lub mniej syntetycznie uzyskanych
witamin - najczesciej antyoksydantow (np. B-karoten, E,C). Chemia
jak wiadomo jest dla farmaceutow tania - to prawdziwa kopalnia
pieniedzy.

Janusz.

Kardiomiopatia - jak leczyc?
Craniopharyngioma-guz mózgu