Suszarka do naczyń [Poznań]

1. Data: 2006-07-02 06:57:20

Temat: Suszarka do naczyń [Poznań]
Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam suszarki, ale z ociekaczem. Jak np. ta:
http://www.1002.pl/?sklep1=6151463d02c51926e8d96a15e
cca34bb&zobacz=849#admin/zdjecia/d3ce7c5265451021084
ed4aa013c80bd.jpg

IKEA oferuje ciekawe produkty, ale bez ociekacza.
Widział ktoś z Was jakiś sensowny wybór tegoż w Poznaniu?

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

2. Data: 2006-07-02 08:51:46

Temat: Re: Suszarka do naczyń [Poznań]
Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Negatyw" <n...@U...o2.pl> wrote in message
> [...]
ed4aa013c80bd.jpg

> IKEA oferuje ciekawe produkty, ale bez ociekacza.
> Widział ktoś z Was jakiś sensowny wybór tegoż w Poznaniu?

Ja kupiłam ładną suszarkę w tym kolorze w leroy merlin - jednopoziomową,
pamiętam, że do wyboru były dolne tacki przezroczyste i srebrne - kupilam ze
srebrna, czyści się to ok, suszarka ma uchwyty do powieszenia na relingach i
tak ją powiesiłam nad zlewozmywakiem, jeden poziom spokojnie wystarczy
pozdrawiam
Ania

3. Data: 2006-07-02 11:52:19

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-02 08:57:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Negatyw* skreślił te oto słowa:

> [...]
ed4aa013c80bd.jpg

> IKEA oferuje ciekawe produkty, ale bez ociekacza.
> Widział ktoś z Was jakiś sensowny wybór tegoż w Poznaniu?

Castorama.
I Duka - tam kupowałam, ale nie wiem czy to byla stała oferta czy czasowa.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

4. Data: 2006-07-02 14:49:12

Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Castorama.

W Caście mieli gbez ociekaczy. Dziś byłem. Mam tam zresztą niedaleko :)

> I Duka - tam kupowałam, ale nie wiem czy to byla stała oferta czy czasowa.

Rzucę okiem - to jest w Plaza z tego co widzę.

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

5. Data: 2006-07-02 14:50:29

Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ja kupiłam ładną suszarkę w tym kolorze w leroy merlin - jednopoziomową,
> pamiętam, że do wyboru były dolne tacki przezroczyste i srebrne - kupilam ze
> srebrna

No patrz. A ja przed chwilą wróciłem z Auchan / Komorniki i mogłem zajrzeć... :)

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

6. Data: 2006-07-02 14:51:57

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-02 16:49:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Negatyw* skreślił te oto słowa:

> W Caście mieli gbez ociekaczy. Dziś byłem. Mam tam zresztą niedaleko :)

Widac maja zmienny asortyment - zaglądaj po prostu od czasu do czasu.

Bo tak poza tym jest problemem z ociekaczami - ja prawie rok szukałam.

7. Data: 2006-07-02 15:21:31

Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo tak poza tym jest problemem z ociekaczami - ja prawie rok szukałam.

Zauważyłem właśnie. Ja mam zlewozmywak okrągły. Tak więc część kapiącej wody,
trafiałaby na blat. Czym to grozi - wiadomo...
IKEA też poleca takie zlewy a z uporem maniaka olewają ociekacze. Dziwne.

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

8. Data: 2006-07-02 16:16:44

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Negatyw napisał(a):
> [...]
> http://www.1002.pl/?sklep1=6151463d02c51926e8d96a15e
cca34bb&zobacz=849#admin/zdjecia/d3ce7c5265451021084

Identyczna kupilam w zwyklym malym osiedlowym sklepiku AGD. Widzialam na
Glogowskiej (miedzy Parkiem Wilsona a Rynkiem Lazarskim obok siebie 2
czy 3 sklepy AGD) i tam tez byly.

th

9. Data: 2006-07-02 18:24:09

Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Widzialam na Glogowskiej (miedzy Parkiem Wilsona a Rynkiem Lazarskim

ok odwiedzę. Dzięki :)

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

optima plus cichweicz
[Gdzie] Market budowlany w Dęblinie lub Puławach
Płytki na balkonie - konserwacja
Kabina aprysznicowa bez brodzika
doradzcie jakie listwy podlogowe