Swąd ??

11. Data: 2022-01-14 17:44:18

Temat: Re: Swąd ??
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> LOL Twoje skłonności do donosicielstwa już znam z innych sytuacji, ale
> tutaj akurat nie ma nic do ukrycia. Sprawa jest jawna od rana. A od
> dawna wiadomo, że rząd ceni sobie bardziej podpowiedzi
> antyszczepionkowców od zdania Rady Medycznej, co widać po działaniach
> Rządu, żadnej tu tajemnicy konfidentko. :-)

Jakiego donosicielstwa? - Sama publicznie i wyraźnie napisałaś, więc chyba
liczysz się z konsekwencjami. Pytanie tylko, W JAKIM JESZCZE ZAKRESIE ten
ktoś z otoczenia premiera nie jest dyskretny - i to właśnievto powinno go
BARDZO zainteresować.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

12. Data: 2022-01-14 21:27:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2022 o 17:44, XL pisze:

> Jakiego donosicielstwa? - Sama publicznie i wyraźnie napisałaś, więc chyba
> liczysz się z konsekwencjami.

A jednak postanowiłeś donieść "komu trzeba". Znasz to z poprzedniej
epoki jak sądzę.

> Pytanie tylko, W JAKIM JESZCZE ZAKRESIE ten
> ktoś z otoczenia premiera nie jest dyskretny - i to właśnievto powinno go
> BARDZO zainteresować.

Zajrzyj na twittera, to się dowiesz. I też o tym donieś gdzie trzeba.

--
Ewa

13. Data: 2022-01-14 23:29:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A jednak postanowiłeś donieść "komu trzeba". Znasz to z poprzedniej
> epoki jak sądzę.

Oczywiście, że znam. Warto dziś naśladować skuteczne metody wroga przeciw
niemu samemu. Kto mieczem wojuje, od miecza ginie. Klin klinem. Itd.
Wszelkimi środkami będę walczyć z lekarskim lewackim terrorem Polaków.
Dodatki kowidowe wyzwoliły w nich NIELUDZKIE instynkty. Zabijają bez
mrugnięcia okiem. To trzeba ukrócić.

> Zajrzyj na twittera, to się dowiesz. I też o tym donieś gdzie trzeba.

Twój informator będzie miał kłopoty. I dowie się też, przez kogo.

14. Data: 2022-01-15 00:39:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2022 o 23:29, XL pisze:
> Twój informator będzie miał kłopoty. I dowie się też, przez kogo.

Zastanawiam się, czy jesteś bardziej głupia, czy śmieszna...

--

Ewa

15. Data: 2022-01-15 00:59:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Zastanawiam się, czy jesteś bardziej głupia, czy śmieszna...

Wice wersja.
Chwalić się w necie CZYMŚ TAKIM ???
I co ty sobie myślisz, że znajomość z kimś takim cię nobilituje, czy co? ?

16. Data: 2022-01-15 01:04:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Zastanawiam się, czy jesteś bardziej głupia, czy śmieszna...

Wice wersja two - dobrze się przyjrzyj, będziesz oczy przecierać ze
zdziwienia:

https://twitter.com/marek39556099/status/14810497653
91605764?s=21

17. Data: 2022-01-15 16:45:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2022 o 00:59, XL pisze:

> Chwalić się w necie CZYMŚ TAKIM ???

A mianowicie?

> I co ty sobie myślisz, że znajomość z kimś takim cię nobilituje, czy co? ?

Może dla ciebie byłaby to nobilitacja, a mnie daje poczucie
bezpieczeństwa i normalności świadomość, że żyję wśród ludzi normalnych
i rozsądnych, trzeźwo patrzących na świat i jego złożone problemy. I że
nie utopiłam się jak Ikselka w bredniach foliarzy oraz putinowskich
internetowych trolli.

Tylko tyle - wydawałoby się - ale to chyba AŻ tyle, biorąc pod uwagę to,
co dzieje się w internecie...

--
Ewa

18. Data: 2022-01-15 21:29:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> internetowych trolli.
>
> Tylko tyle - wydawałoby się - ale to chyba AŻ tyle, biorąc pod uwagę to,

Ja biorę pod uwagę tylko to, co dzieje się NAPRAWDĘ.

19. Data: 2022-01-16 11:16:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A mianowicie?

Czerpaniem i akceptacją wizji TWOJEGO I TWOICH DZIECI DALSZEGO ŻYCIA od
zimnych gnojów i zbrodniarzy.

> Może dla ciebie byłaby to nobilitacja,

???

> a mnie daje poczucie
> bezpieczeństwa i normalności świadomość, że żyję wśród ludzi normalnych
> i rozsądnych, trzeźwo patrzących na świat i jego złożone problemy.

"Nie zgłosił się do nas żaden człowiek, żadna osoba, która zmarłaby po
zaszczepieniu" - prof. Robert Flisiak, członek tzw. "rady medycznej",
ekspert. Bez komentarza...

Gratuluję ci ,,poczucia bezpieczeństw i normalności", no i tego ,,życia
wśród rozsądnych i trzeźwo myślących ludzi".
???

20. Data: 2022-01-16 15:41:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2022 o 21:29, XL pisze:

> Ja biorę pod uwagę tylko to, co dzieje się NAPRAWDĘ.

W twojej głowie.

--
Ewa

Żadnej 4 dawki!