Sweta BN, sorki że tak wczesnie

1. Data: 2002-10-20 13:42:05

Temat: Sweta BN, sorki że tak wczesnie
Od: "Metaxa" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejqm!

Wiem, że może troszke za wczesnie, ale czy przprowadzacie jakąś "kampanie
świąteczną"?;)

Chciałbym troszke wyręczyć rodziców w tym roku, wiec mysle czy utrzymać
subskrypcje trej grupy, czy jednak nie.

Metaxa [http://ja-na-pyrypy.prv.pl]

Uśmiech, spokój, równowaga psychiczna podstawą leczenia!

1. Data: 2002-10-20 14:35:50

Temat: Re: Sweta BN, sorki że tak wczesnie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Oct 2002 17:34:35 +0200, "Metaxa" <m...@s...pl>
wrote:

>"kampania" kojarzy mie sie raczej z wrzesniem :)
>
>chodzi?o mi o to, czy obvesrwuje si? tu wysyp rzepisó swi?tecznych, czy
>sytuacja wygl?da w miare normalnie ?;)

nie martw sie, beda pierniki i schaby pieczone, serniki i bedzie
coroczna awantura czy grzybki do uszek nalezy siekac czy mozna
przez maszynke puszczac, czy dospuszczalna jest choc sladowa
ilosc pieczarek (dla tych, co musza opszczedzac prawdziwe suszone
gryzby), gdzie trzymac sagan bigosu swiatecznego, czy szynke
szpikowac gozdzikami czy lepiej nie i jak robic barszcz (ja nie
gotuje, tylko zaparzam sukcesywnie przez pare dni) i czy do niego
dodawac czosnku czy bron Boze, czy warto robic salatke jarzynowa
plus rozne bardzo ciekawe nietypowe wynalazki na swiateczny
stol...

no i niesmiertelny sledz....

ja to jadlam ruskie pierogi w Wigilie, po wschodniemu - polane
smietana., etc etc etc etc...odczekaj jeszcze z tydzien i sie
zacznei wrzesien ;))))

Trys, co Swieta znow w domu bedzie spedzac, z menrzem i dzieciami
jedynie...mlodsze dziecko woli wziac z roboty urlop na Swieta
(pracuja w Wigilie i choc ona tylko raz w tyg. pracuje, to przed
i po Swietach jest najwiekszy ruch - przed to normalka, po, a
zaczynaja sortowac w Wigilie do pozna w nocy - w dzien po
swietach albo po drugim dniu swiat zaczyna sie najwieksza roczna
wyprzedaz, a dziecko powiedzialo:

ja taaak lubie z Toba (niby ze mna) przez cala Wigilie gotowac,
piec, smazyc, ze wezme urlop, zeby byc w Wigilie w
domu...aaaaaaaaaaaaa
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-20 15:14:06

Od: "Mea" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Metaxa" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam,
> Metaxa [http://ja-na-pyrypy.prv.pl]
>
> Uśmiech, spokój, równowaga psychiczna podstawą leczenia!

Zostan i przekonaj sie :-)
A co masz na mysli piszac "kampania"? czyzby za duzo bylo programow
przedwyborczych w tv? :-))

Pozdrawiam,
Maja

1. Data: 2002-10-20 15:34:35

Od: "Metaxa" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kampania" kojarzy mie sie raczej z wrzesniem :)

chodziło mi o to, czy obvesrwuje się tu wysyp rzepisó swiątecznych, czy
sytuacja wygląda w miare normalnie ?;)

1. Data: 2002-10-20 15:36:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Oct 2002 18:20:30 +0200, "walkie"
<w...@w...net.pl> wrote:

>ja taaak lubie z Toba (niby ze mna) przez cala Wigilie gotowac,
>piec, smazyc, ze wezme urlop, zeby byc w Wigilie w
>domu...aaaaaaaaaaaaa
>K.T. - starannie opakowana
>----------------------------------------
>cudny komplement :)))) Ja tez uwielbiam gotowac z mama i jesc to co ona
>przygotowywuje....

z punktu widzenia mamy to tak...jakos tak cieplo mi...nawet jak
nam jakies gnioty powychodza ;))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-20 16:20:30

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-20 17:30:41

Od: "Atena" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> cudny komplement :)))) Ja tez uwielbiam gotowac z mama i jesc to co ona
> przygotowywuje....

> walkie -> Justyna Oracz

Bo mama to mama:))
Nawet zauwazylam, ze kiedy cos robie wedlug jej przepisu (dokladnie) to i
tak mamy potrawa jest lepsza. Magia i tyle :)) Dlatego wyczekuje
niedzielnych obiadow.

pozdrawiam
Atena

1. Data: 2002-10-20 18:00:55

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja wyrodna corka za mezem poszlam do Wroclawia zostawiajac kuchnie mamy w
Krakowie -> chlip (ale maz mowi ze nawet smacznie gotuje a ostatnio jakos
tak inaczej a to zasluga pl.rec.kuchnia tylko ciiii ;-))

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-21 11:25:54

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> ja to jadlam ruskie pierogi w Wigilie, po wschodniemu - polane
> smietana.,

U mnie od paru lat weszly na stale do wigilijnego menu- proste, smaczne,
bezmiesne, w przeciwienstwie do ryb wszyscy je lubia...tia... nie ma to
jak tradycyjne potrawy wigilijne hehe ;)

> Trys, co Swieta znow w domu bedzie spedzac, z menrzem i dzieciami
> jedynie...

A ja jak zwykle jeszcze nie wiem gdzie i z kim w tym roku- uroki licznej
rozrzuconej, poszatkowanej po swiecie rodzinie :) Ale i kuchnie dzieki
temu rózna swiateczna poznaje :))
pzdr
agi

[OT] Irlandia na zywo