Świadomość a materialna Rzeczywistość.

11. Data: 2017-11-23 06:30:27

Temat: Re: Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 22 listopada 2017 21:53:47 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Nie, to na TOBIE ciąży ciężar dowodu, że rzeczywistość jest zależna od
> świadomości.

Że dodam tutaj swoje trzy grosze: chyba eksperymenty fizyczne na pojedynczych
cząstkach udowodniły słuszność tzw. interpretacji kopenhaskiej, czyli raczej
jest na stronę Leosia. W tej chwili ciężar odejścia od tej interpretacji
jako obowiązującej jest zatem po Twojej stronie.

12. Data: 2017-11-23 09:43:57

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2017 o 06:30, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> jest na stronę Leosia. W tej chwili ciężar odejścia od tej interpretacji
> jako obowiązującej jest zatem po Twojej stronie.

Wprost przeciwnie: klasyczne doświadczenie ze szczelinami pokazuje że
"obserwacja" to czysto fizyczne zdarzenie - odpowiedni układ szczelin i
detektorów. Wciąż powtarzasz te mity. To miłe dla ucha bo łechcą pychę
"człowiek jest Bogiem, świadomość steruje cząstkami".
Doświadczenia te dobitnie pokazują że świadomość nie ma nic do rzeczy.

13. Data: 2017-11-23 10:05:34

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2017 o 21:53, pinokio pisze:
> Nie, to na TOBIE ciąży ciężar dowodu, że rzeczywistość jest zależna od
> świadomości.

Poza tym Twoje gadki to marksizm,
https://www.youtube.com/watch?v=X1ScKlon6h0
"Kabalistyczne źródła rewolucji październikowej" - Dr Stanisław Krajski

14. Data: 2017-11-23 12:30:40

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> No, no. No, no. Zapewne wskażesz mi dododawcę. W tak istotnej sprawie
> chyba jesteś w stanie wskazać go z imienia i nazwiska?:)

"...dowododawcę..." - miało być oczywiście

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

15. Data: 2017-11-26 06:25:06

Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 16:27, LeoTar Gnostyk pisze:

> Masz mało pojemny łeb, tłuczku, skoro tak szybko ci się przepełniła
> miarka.

W moim łbie nie zbiera się żadna miarka.

> Powinieneś się uzbroić w cierpliwość bo ja dopiero zaczynam.

No właśnie zauważyłem, że masz nawrót.

16. Data: 2017-11-26 06:59:27

Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-23 o 06:30, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> jest na stronę Leosia. W tej chwili ciężar odejścia od tej interpretacji
> jako obowiązującej jest zatem po Twojej stronie.

Absolutnie nie! Dzięki Bogu! ;)
Mylisz pojęcia.
"Kopenhaska interpretacja mechaniki kwantowej" nie wymaga świadomości do załamania
funkcji falowej.
Interpretacja ze świadomością nazywa się "Von Neumann-Wigner interpretation"
https://en.wikipedia.org/wiki/Von_Neumann%E2%80%93Wi
gner_interpretation

17. Data: 2017-11-26 09:21:28

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

robot pisze:

>>> Dobra. Przebrała się miarka. Wypierdalaj z fizyki pojebańcu.

> W moim łbie nie zbiera się żadna miarka.

Widać żeś beton i zakuty łeb.

> No właśnie zauważyłem, że masz nawrót.

Mylisz się. Cały czas się rozwijam.

18. Data: 2017-11-26 19:39:58

Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-26 o 09:21, LeoTar Gnostyk pisze:

> Widać żeś beton i zakuty łeb.

No.

19. Data: 2017-11-26 21:30:06

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

robot pisze:

> No.

Nawet pasuje do Ciebie ta odpowiedź.

20. Data: 2017-11-27 00:20:11

Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-26 o 21:30, LeoTar Gnostyk pisze:

> Nawet pasuje do Ciebie ta odpowiedź.

No.

Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Unia - dobrodziejka Polski :->