Swiatowe Dni Mlodziezy (Katolickiej) w Polsce

1. Data: 2016-07-23 19:43:35

Temat: Swiatowe Dni Mlodziezy (Katolickiej) w Polsce
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Smart questions to stupid answers

2. Data: 2016-07-23 21:28:40

Temat: Re: Swiatowe Dni Mlodziezy (Katolickiej) w Polsce
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:a62153a7-8f89-4a4b-9017-0b54f1ee4b70@go
oglegroups.com...

>Piekne to jest!

czemu hujku nie wracasz do polski, tylko siedzisz w szatańskiej laickiej
szfecji? do roboty już nie chodzisz, wypierdolili cię na socjal, na co
czekasz? czyżbyś był antypolskim śmieciem?

3. Data: 2016-07-23 21:45:37

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
938048

60761344

024

3367296
7836160

> Owszem, takie imprezy są cudowne.
> Moje córki jako licealistki wyjeżdżały na spotkania młodzieży w Taizé - to
> też było dla nich wspaniałe przeżycie duchowe i niezapomniane kontakty z
> rówieśnikami z całego świata.
A ja mam na kwaterze 2 pielgrzymów- i cieszę się, że to Kanadyjczycy, a nie-
jak miało być pierwotnie- Kanakowie. I tak różnice kulturowe są
wystarczająco duże. Nie wiem, czy poradzilibyśmy sobie z mieszkańcami Nowej
Kaledonii :-)

--
Chiron

4. Data: 2016-07-23 23:16:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2016-07-23 23:25:16

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

938048

60761344

024

3367296
7836160

> I tak Cię/Was podziwiam - nie zdobyłabym się na przyjęcie do domu zupełnie
> nieznanych mi osób...
Myślę, że w domku miałabyś mniej powodów do obaw:-). Poza tym- oni wychodzą
przed 8 rano- i wracają po 23. I są naprawdę bardzo mili. Choć różnice
kulturowe zapewne powodowałyby między nami spięcia, gdyby mieli zamieszkać
na dłużej- to na krótką metę jest naprawdę bardzo miło :-). Piszę o tych
różnicach, bo przebywając z nimi w kościele czy hali EXPO wyczuwamy miłą
atmosferę i taką pozytywną aurę od pielgrzymów- którzy przybyli z
najbardziej egzotycznych zakątków świata. Czasem- jak ta grupa Kanaków-
pracowali ciężko tylko po to, żeby zebrać pieniądze na samolot. Słuchamy
różnych opowieści- także naprawdę bardzo przerażających- szczególnie od
Afrykańczyków. I nawet oni się nie żalą- są weseli i otwarci- opowiada o ich
ciężkim losie siostra, która się nimi opiekuje (na wózku- bo kula uszkodziła
kręgosłup) i księża misjonarze. Afrykańczycy wcale nie narzekają na swój
los- a u nas im się wszystko podoba i reagują na niektóre rzeczy- jak małe
dzieci :-).

To wszystko jest pozytywne i pozwala się wzajem lepiej zrozumieć. Jednak
wspólne mieszkanie z kimś tak odległym kulturowo, czy choćby bliższa
zażyłość- to niemal gwarancja ostrych konfliktów. Mam głębokie przekonanie,
że są one wręcz w takiej sytuacji nieuniknione.

--
Chiron

6. Data: 2016-07-24 00:23:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2016-07-24 00:47:20

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-23 o 21:45, Chiron pisze:
> A ja mam na kwaterze 2 pielgrzymów- i cieszę się, że to Kanadyjczycy,

Zgaduję.
Codziennie rano apel smoleński.
Po południu wypatrują chemtrailsy.
Wieczorem obowiązkowo na mszę i na tacę.
Normalnych pewnie byś do domu nie wpuścił.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2016-07-24 12:01:23

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-24 o 09:32, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Zupełnie bez sensu się dojebałeś, jak nie Ty.

To, że nie dostrzegłeś sensu, nie oznacza, że go tam nie ma.

Pozdrawiam
Piotr

9. Data: 2016-07-24 12:24:25

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-23 o 23:25, Chiron pisze:

> Myślę, że w domku miałabyś mniej powodów do obaw:-). Poza tym- oni
> wychodzą przed 8 rano- i wracają po 23. I są naprawdę bardzo mili. Choć
> różnice kulturowe zapewne powodowałyby między nami spięcia,

Czemu mnie to nie dziwi w twoim przypadku?

> [...]
> wszystko podoba i reagują na niektóre rzeczy- jak małe dzieci :-).
>
> To wszystko jest pozytywne i pozwala się wzajem lepiej zrozumieć.

Dawno nie widziałem tylu sprzeczności w raptem kilku zdaniach...

> [...]
> zażyłość- to niemal gwarancja ostrych konfliktów. Mam głębokie
> przekonanie, że są one wręcz w takiej sytuacji nieuniknione.

Otóż to.
Z jednej strony piszesz "miła atmosfera", "wszystko pozytywne" "pozwala
się wzajem lepiej zrozumieć", a z drugiej "gwarancja ostrych konfliktów".
Ostre konflikty w pozytywnej atmosferze zrozumienia. LOL :)

Takie coś mógł wymyślić tylko sekciarz pisowski.
Wy jesteście organicznie niezdolni do życia wśród normalnych ludzi.
Nienawidzicie wszystkich, nawet wyznawców własnej wiary. Jeszcze nie ma
żadnego konfliktu, nic na to nie wskazuje, wręcz przeciwnie jest miło,
sympatycznie i pełnia zrozumienia... Ale nie... wy zawsze w tyle głowy
macie gwarancję konfliktów i ich nieuchronność.
Fanatyczni sekciarze na całym świecie niczym się od siebie nie różnią.
Taki co wjeżdża ciężarówką w tłum ludzi też ma głębokie przekonanie, że
konfliktu nie da się uniknąć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2016-07-24 13:28:45

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> [...]
> Fanatyczni sekciarze na całym świecie niczym się od siebie nie różnią.
> Taki co wjeżdża ciężarówką w tłum ludzi też ma głębokie przekonanie, że

Niechcemisię z tobą gadać. Boś kopmpletnie z logiką na bakier. I brak ci
umiejętności zrozumienia pisanego tekstu.

Podpowiem ci: być ze sobą w całkowicie niezobowiązujących relacjach- np we
wspólnej hali widowiskowej, a mieszkać w jednym mieszkaniu: to dla ciebie
bez rónicy?

--
Chiron

No i wiadomo już o Monachium