Swieta Inkwizycja ciagle zywa, czyli cenzura w TV-1

1. Data: 2013-05-29 08:39:08

Temat: Swieta Inkwizycja ciagle zywa, czyli cenzura w TV-1
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wedlog zapowiedzi programowych TVP-1 maiala wyemitowac film Milosa Formana z
2006r. pt. "Duchy Goyi". http://www.telemagazyn.pl/program-tv/1000009295459,d
uchy_goi,id,t.html Niestety, poniewaz w/w obraz przedstawia w negatywnym swietle
historie kosciola katolickiego, jakis usluzny cenzor zamienil wartosciowy film na
beznadziejny bzdet pt. "Biblotekarz... costam" - kupa do kwadratu, czyli natychmiast
przelaczyc kanal TV.

2. Data: 2013-05-29 11:14:00

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 08:39, k...@g...pl wrote:
> [...]
beznadziejny bzdet pt. "Biblotekarz... costam" - kupa do kwadratu, czyli natychmiast

Odnośnie tematu aborcji na necie i w mediach (wcale nie
katolickich,ale
ogólnopolskich) ciągle są historyjki kobiet które mimo raka/ciężkiej
choroby
zdecydowały się urodzić i mają zdrowe dzieci oraz same odzyskały
zdrowie.
Nie ma historii kobiet które zdecydowały się w takich przypadkach na
aborcję
(w tym przypadku legalną) i także przeżyły.
Ani też takich (za wyjątkiem A.Mróz) które zdecydowały się urodzić i
jednak
umarły.
W serialach polskich jeżeli już jest aborcja to zawsze powodująca
bezpłodność
i z gigantycznymi powikłaniami mimo,że statystycznie aborcja w
większości
przypadków nie powoduje aż takich skutków.
W "Majce" kobieta która w przeszłości usunęła ciążę (oczywiście
skończyło się
to bezpłodnością a jakże...) jest przedstawiona jako samo zło,a inna
młoda
kobieta która zdecydowała się urodzić nieplanowaną ciążę jako ta
dobra
(mimo,że wdała się w romans z żonatym).
W "Klanie" jedna z bohaterek oczywiście także trafia na rzeźnika i
także
kończy się to bezpłodnością (podobny motyw w "Na dobre i na złe").
W kultowym już serialu "Dom" (oglądałam ostatnio wszystkie odcinki)
wycięto
sceny w których jedna z głównych bohaterek -Basia dokonuje legalnej w
tamtych
czasach aborcji.

3. Data: 2013-05-29 11:36:24

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 maja 2013 11:14:00 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:

> [...]
>
> wycięto
>
> sceny w których jedna z głównych bohaterek -Basia dokonuje legalnej w

w "Ziemi obiecanej" Wajdy wycieto sceny erotyczne Zukerowej z Borowieckim!

4. Data: 2013-05-29 11:50:11

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 11:36, k...@g...pl wrote:

Formana z 2006r. pt. "Duchy Goyi".http://www.telemagazyn.pl/program-tv/100000929
5459,duchy_goi,id,t.htm..., poniewaz w/w obraz przedstawia w negatywnym swietle
> [...]
przelaczyc kanal TV.

> w "Ziemi obiecanej" Wajdy wycieto sceny erotyczne Zukerowej z Borowieckim!

http://www.oswiata.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/gdans
ki-sad-zablokowal-emisje-kontrowersyjnego-reportazu-
o-szkole

5. Data: 2013-05-29 12:32:47

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 maja 2013 11:50:11 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:

> [...]
przelaczyc kanal TV.

> http://www.oswiata.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/gdans
ki-sad-zablokowal-emisje-kontrowersyjnego-reportazu-

oby tak dalej, w katolickiej Hiszpanii 36 lat teokratycznych rzadow gen. Franco
spowodowalo zredukowanie ilosci katolikow w hiszpanskim spoleczenstwie, do kilku
procent!

6. Data: 2013-05-30 20:58:28

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 12:32, k...@g...pl wrote:

> [...]
spowodowalo zredukowanie ilosci katolikow w hiszpanskim spoleczenstwie, do kilku

Tak ale ilu ludziom w tym czasie zrujnowali życie śmiecie.

Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez los dzieci homoseksalistą.
Szczęściem...
Re: S T R A C H
Sterowane Zombi
Glob