Świetna reklama filmu!

1. Data: 2018-10-22 15:32:53

Temat: Świetna reklama filmu!
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Zachecony reklama filmu "Kler" poszukalem informacji i znalazlem kino, w
ktorym byly jeszcze bilety, no i wczoraj obejrzalem poruszajacy film o
dramatach ludzi, bardzo duzych pieniadzach oraz Polsce.

W niedziele 21 w wielu kinach sieci Cinemaxx wyswietlano film na trzech
seansach przy pelnych salach! Dziwilo mnie to troche, bo zdarzalo mi sie
bywac w kinie (Cinestar, gdyby ktos sie pytal) jako jedyny widz lub w
towarzystwie 5-10 osob. Choc na festowalu filmow polskich tez byl prawie
komplet.

http://www.polnische-filmwoche.de/

To sie nazywa reklama! Ciekawe tylko czy swiadoma i czy producent z
rezyserem mieli jakis w niej udzial? Ale przypomina mi sie historia z
Harym Potterem. Z ambon, mownic i przekaziorow potepiano satanistow i
ezoterykow, ludzie walili tlumami do kin i ksiegarn, a wydawnictwo
katolickie Weltbild (w ofercie wysylkowej mieli tez pisma erotyczne!)
nie moglo nadazyc z drukiem. :-)

Zrobilem wlasnie rachunek kosztow tego wyjazdu, ktorego bron boze nie
zaluje. Jazda 2 x ca. 170 km, dwa bilety, jedzenie, parking i bilet
wstepu (zwiedzilismy cos na miejscu). Razem, pi razy drzwi EUR 88.50. Na
biednego nie trafilo. ;-)

Pare impresji:

https://tinyurl.com/y9mnmas9
https://tinyurl.com/ycorjosl