"Święty" tata z Jastrzębia podpalaczem-zabójcą swojej rodziny?

1. Data: 2014-03-27 11:19:09

Temat: "Święty" tata z Jastrzębia podpalaczem-zabójcą swojej rodziny?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

RMF24: Podpalił swój dom? Zginęła żona i czwórka dzieci
"Święty" tata z Jastrzębia zabójcą swojej rodziny?

Policja zatrzymała sprawcę tragicznego pożaru w Jastrzębiu Zdroju (woj. śląskie) - w
którym zginęła matka i czworo dzieci w wieku od 4 do 18 lat. Dariusz P. jest mężem i
ojcem ofiar - poinformowała w czwartek prowadząca śledztwo Prokuratura Okręgowa w
Gliwicach.

Zdjęcia z pogrzebu /Łukasz Kalinowski /East News

Informację o zatrzymaniu mężczyzny jako pierwsze podało radio RMF FM.

Jak dowiedziała się PAP ze źródeł zbliżonych do sprawy, mężczyzna jeszcze w czwartek
w gliwickiej prokuraturze usłyszy zarzut spowodowania pożaru i zabójstwa w ten sposób
pięciu członków swej rodziny i usiłowania zabójstwa szóstej osoby. Na razie jest w
komendzie policji, gdzie trwają czynności z jego udziałem.

Rzecznik Prokuratury Okręgowej w Gliwicach Michał Szułczyński nie chciał na razie
mówić o motywie, jakim miał kierować się Dariusz P. Prokuratorzy odmawiają też
odpowiedzi na pytanie, jakie dowody obciążają zatrzymanego.

Pożar miał miejsce 10 maja 2013 roku w domu jednorodzinnym, w którym mieszkała
7-osobowa rodzina. Powierzchnia pożaru była niewielka - ok. 15 m kw. Jego ognisko
znajdowało się na piętrze, paliła się część schodów i szafa.

W wyniku pożaru zmarło pięć osób. Na miejscu zginęła 18-letnia najstarsza córka,
czterolatka w trakcie udzielania pomocy. Potem w szpitalach w Jastrzębiu Zdroju i
Ciszynie zmarli kolejno: 10-letni chłopiec i 40-letnia matka dzieci oraz 13-letnia
dziewczynka. Najstarszego syna i ojca nie było podczas pożaru w domu.

Rodzina była zaangażowana w życie Kościoła. W pogrzebie uczestniczył m.in.
metropolita katowicki abp Wiktor Skworc.

Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/raport-tragedia-w-jastrzebiu
-zdroju/informacje/news-rmf24-podpalil-swoj-dom-zgin
ela-zona-i-czworka-dzieci,nId,1398644?utm_source=pas
te&utm_medium=paste&utm_campaign=other

2. Data: 2014-03-27 14:57:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Mar 2014 03:19:09 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Rodzina była zaangażowana w życie Kościoła.

Co ma pierrrrrrrrrrrrrrrnik do kożucha? Katolik nie ma prawa zwariować czy
nie wytrzymać psychicznie?

3. Data: 2014-03-27 20:35:41

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nie mama Magdy to podpalacze rodzin, podpalił stos, hurtem oczywiście, miał wielu
poprzedników historycznie. Ta religia niszczy przede wszystkim rodzinę, nie ma więzi
w rodzinie bo nie może być więzi gdy jest kobieta nierówna, a dzieci są bez praw. W
tej religii osoby w rodzinie się nie liczą tylko całość abstrakcyjna, więc jak mężuś
ma pod spodem i żone i dzieci to jest ta nierówność przyzwoleniem na przemoc do
kobiety i dzieci, całkowicie zerwane więzi bo ON tu rządzi. Jest tym samym hierarchia
w rodzinie i tym samym jest też przemoc i takie programy jak Gender czyli
równościowe, dlatego dotowane bo to są programy antyprzemocowe, czyli każdy ma prawa
w tej rodzinie. Dla osobowości klerykalnych, narzucających, czyli bo moja dupa tak
chce , to niedozniesienia, bo przemoc płynie z tej właśnie ideologii. Islamista by
powiedział że rodzina naruszyła wartości i trza Dzichat zrobić i tak robią i jedni i
drudzy, bo cytując A.Miler katolicyzm i islam to dwie największe patologie społeczne
tworzące przemoc.

4. Data: 2014-03-27 22:17:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 marca 2014 14:57:08 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Co ma pierrrrrrrrrrrrrrrnik do kożucha? Katolik nie ma prawa zwariować czy
>
> nie wytrzymać psychicznie?

Tata_przedsiebiorca_z_długami chyba nie wytrzymal "swietosci" swojej rodziny:
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1086051,Drama
t-w-Jastrzebiu-Zdroju-Podpalil-rodzine-bo-liczyl-na-
ubezpieczenie

5. Data: 2014-03-27 22:31:05

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27.03.2014 14:57, Ikselka wrote:

> Co ma pierrrrrrrrrrrrrrrnik do kożucha? Katolik nie ma prawa zwariować czy
> nie wytrzymać psychicznie?

oczywiście, że może, wystarczy spojrzeć na pawłowicz albo oko.

6. Data: 2014-03-27 22:57:04

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikka

Oczywiście że od tej religii im odbija, no popatrz:

Zwyczajna tresura

"W swojej książce Alice Miller zauważa, że ojciec Rudolfa Hessa nie chciał go z
pewnością wychować na komendanta Oświęcimia, ale jako gorliwy katolik chciał, biciem
i upokorzeniem, wykreować go na misjonarza."

7. Data: 2014-03-27 23:36:18

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zresztą nie odbija jedynie tym znanym, z nienawiści , w mediach, ale ciągle słysze
jak to szalone emerytki, jak tylko emeryture dostaną to natychmiast cała na tace i
dzieci mają problem, czy to nieubezwłasnowolnić, pilnować?.
No bo przyjeżdzasz do dziadków a tu ani cherbaty ani chleba, od dwóch dni głodne,
lodówka pusta, opłaty zalegają, bo temu sekta katolicka, ksiudz, bzdur nagadał a to
całą emeryturę na tace dało.

8. Data: 2014-03-28 08:27:24

Od: Zenek Drewniak <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jak zwykle dyskusja zawisla na galezi obok glownego tematu. Wszyscy
mowia o 'katolach' i ze on itacy zli. Najgorsze jest to, ze facet bedzie
teraz siedzial a my wszyscy bedziemy placic za jego proces i utrzymanie
przez nastepne lata. Czy w sytuacji oczywistej winy nie mozna wymierzyc
kary adekwatnej do popelnionego czynu? Np. smierc przez spalenie, tak
dla przykladu dla innych 'przedsiebiorczych'.

9. Data: 2014-03-28 11:50:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 marca 2014 11:19:09 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
-zdroju/informacje/news-rmf24-podpalil-swoj-dom-zgin
ela-zona-i-czworka-dzieci,nId,1398644?utm_source=pas

Pożar w Jastrzębiu Zdroju SZOKUJĄCE FAKTY! Dariusz P. spalił rodzinę, a teraz się
ZARĘCZYŁ

Nie minął nawet rok od tragicznego pożaru w Jastrzębiu Zdroju, w którym Dariusz P.
stracił żonę i czwórkę dzieci. Ale mężczyzna nie rozpaczał długo po śmierci
najbliższych. Jeszcze w żałobie zaręczył się z nową ukochaną. Ich szczęście zburzyli
śledzczy, którzy podejrzewają, że to Dariusz P. spalił swoją rodzinę, żeby dostać
wysokie odszkodowanie!

Prokuratura zarzuca Dariuszowi P. (42 l.) dokonanie pięciokrotnego zabójstwa i
usiłowanie kolejnego

Dariusz P. i jego nowa ukochana Renata P. poznali się na pielgrzymce, już po
tragicznym pożarze. 40-latka jest wdową i matką czwórki dzieci, blisko związana jest
z Kościołem. Są tak bardzo zakochani, że jeszcze w żałobie po stracie rodziny Dariusz
P. poprosił ją o rękę. Jak donosi "Fakt", z czasem nawet 18-letni syn Wojtek
zaakceptował nową wybrankę ojca.

Ale ślubu raczej nie będzie, bo mężczyzna właśnie usłyszał zarzuty. Śledczy
podejrzewają, że to on spalił swoją żonę i czwórkę dzieci we własnym domu. Dlaczego?
Okazuje się, że zaledwie 3 tygodnie przed tragedią Dariusz P. założył polisy na życie
żonie i dzieciom. I to na wysokie sumy.

Do tego, jak ustaliła gazeta.pl, zakład meblowy, który prowadził Dariusz P. miał
poważne długi. Według śledczych to nie mógł być po prostu zbieg okoliczności, dlatego
mężczyzna został zatrzymany i noc spędził w areszcie. Jak ustaliło RMF FM, policja
przeszukała już mieszkanie Dariusza P. i odbyła się w nim wizja lokalna. Na
przesłuchanie została też wezwana Renata P.

Nie ma na razie informacji, czy mężczyzna przed pożarem ubezpieczył też dom. Wiadomo,
że po tragedii nie wrócił do niego. Dostał mieszkanie od gminy i pomoc od ludzi
dobrej woli, którzy po tragedii wpłacali pieniądze na specjalne konto.

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/pozar-w-jastrzebiu-
zdroju-szokujace-fakty-dariusz-p-spalil-rodzine-tera
z-sie-zareczyl_388806.html

Wiem wiem Superekspress...
Nagonka na katolikow przed kanonizacją JPII?

10. Data: 2014-03-28 15:46:39

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenek
Nie nie można katolu, bo to mord za przyzwoleniem społecznym, chorzy z nienawiści by
mordowali ale dopuki boi się kary to nie morduje, więc próbuje postulowaniem o kare
śmierci, swoją potrzebe zrealizować. I jak patrzymy na prawicowych religiantów są za
karą śmierci bo ta religia uczy takiego ładunku nienawiści i niektórzy przekraczają
granice jak ten podpalacz a następni stoją za nim w kolejce jak ty.

"Panika bankowa"? Komuś się wreszcie uda...POdpalić świat ;)
Chironowi - o "cudzie" chodzenia po węglach :-)
Re: Bydlaki!
Kolonko forever!
Prognoza dla globcia :-]