Syrop imbirowy - Kraków

1. Data: 2005-02-03 07:59:33

Temat: Syrop imbirowy - Kraków
Od: "Industrial-Usagi" <industrialusagi@(NOSPAM)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od dłuższego czasu poszukuje do kupienia gdzieś w Krakowie syropu lub soku
imbirowego takiego jak dodają do herbaty np. w McDonaldzie lub do piwa w
knajpach.
Zwiedziłem Macro i inne hurtownie oraz mniejsze sklepy z przyprawami
nietypowymi rzeczami do jedzenia i nic. Może ktoś wie gdzie to dostać?

Mateusz

1. Data: 2005-02-03 08:21:03

Temat: Re: Syrop imbirowy - Kraków
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Industrial-Usagi napisał:

> [...]
> Zwiedziłem Macro i inne hurtownie oraz mniejsze sklepy z przyprawami
> nietypowymi rzeczami do jedzenia i nic. Może ktoś wie gdzie to dostać?

Widziałam w Kefirku przy Dolnych Młynów, pewnie w innych Kefirkach też
są. Nie wiem, czy o taki Ci chodzi: butelka i firma jak te soki malinowe
i inne (chyba Paolo, ale nie dam głowy), nazwa: zaprawa imbirowa, czy
siakoś. Nie kupowałam, więc doprecyzowania brak :)
--
pa, Basiabjk

1. Data: 2005-02-03 09:12:25

Od: "IDa" <i...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Industrial-Usagi" <industrialusagi@(NOSPAM)gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ctslqa$nmd$1@inews.gazeta.pl...
> Od dłuższego czasu poszukuje do kupienia gdzieś w Krakowie syropu lub soku
> imbirowego >
Syrop imbirowy jest do kupienia w Leader Price w Nowym Prokocimiu

pozdrowienia
IDa

1. Data: 2005-02-03 09:17:48

Od: ula <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj jeszcze raz w makro, 2,8l herbapolu - 18,00 zł. Nabywam od
dłuższego czasu.
pozdrawiam
Ula (Szczecin)

1. Data: 2005-02-04 06:59:30

Od: "Industrial-Usagi" <industrialusagi@(NOSPAM)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> inne (chyba Paolo, ale nie dam głowy), nazwa: zaprawa imbirowa, czy
> siakoś. Nie kupowałam, więc doprecyzowania brak :)

No niestety w nowootwartym Kefirku na Krmelickiej nie ma :( będę szukał
dalej. Dzięki za informacje

Mateusz

1. Data: 2005-02-04 08:43:18

Od: "Przemek" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Oto sok do piwa http://www.korzen.pl/?p=3
każdy kto pił "korzenne w warszawskiej knajpie Podwale 25" wie o czym mówię
PYCHA.
2 lata męczyłem szefa aby zdradził mi przepis aż w końcu łaskawie pokazał mi
5 litrowy baniak z owym sokiem ;-) a ja w domu rewolucje robiłem wszystko
juz próbowałem ;)

pączki parzone
Co do chili con carne w naleśnikach?
skrobia kukurydziana - warszawa.