Syrop ziemniaczany -skąd? po co?

1. Data: 2002-02-15 09:01:11

Temat: Syrop ziemniaczany -skąd? po co?
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama znalazla przepis na cukierki ślazowe i zapałała. Chęcią wykonania
oczywiscie. Ale w przepisie jest syrop ziemniaczany. no i pyta mnie, a ja Was:
co to takiego? Skąd to wziąć? Czym ewentualnie zastapić? I w ogóle jaką to ma
funkcję w przepisie? Google przewertowane, tam niestety, tylko o syropie
klonowym... Raz ktoś pytał o kukurydziany, ale nie dostał odpowiedzi... I tyle.
mająć nadzieję, że jednak ktoś wie ( i powie) Qd

1. Data: 2002-02-15 09:15:05

Temat: Re: Syrop ziemniaczany -skąd? po co?
Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Wy tu się kłócicie a tu <k...@p...onet.pl> tak mądrze pisze:

> Raz ktoś pytał o kukurydziany, ale nie dostał odpowiedzi... I tyle.
> mająć nadzieję, że jednak ktoś wie ( i powie) Qd

kukurydziany to słód do kupienia w sklepach ze "zdrową żywnością"
a ziemniaczany to chyba musisz w gorzelni zapytać. może można miodem czy
słodem zastąpić?

--
wojmat <w...@o...pl> [gra muzyka: sonic youth - daydream nation]
http://piksele.vege.pl * * *~ __#_ )

1. Data: 2002-02-15 18:33:10

Temat: Odp: Syrop ziemniaczany -skąd? po co?
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Syrop ziemniaczany(skrobiowy) nadaje słodyczom i nie tylko odpowiednią
wilgotność. Jest toto gęste, nieprzejrzyste, wygląda jak gęstniejący
lukier. Niestety nie wiem skąd go wziąć :(

Anka - stsal

Re: FILMY EROTYCZNE
pyszny deser
Pigwowiec