Szacunek...re: czy ktos pogada

1. Data: 2004-08-03 06:05:19

Temat: Szacunek...re: czy ktos pogada
Od: "Katarzyna" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Lubie przegladac te grupe, a raczej lubilam, do czasu pojawienia sie postu
"Kto pogada"....

Okazuje sie, ze kazdy tu moze wejsc i , w wyszukany w swoich wulgaryzmach
sposob, obrazac bezkarnie wszystkie kobiety...zalosne...

Co z netykieta?
Gdzie jest opiekun tej grupy?
Widze, ze nikt nad tym nie panuje....szkoda :-(

Wlasnie zrezygnowalam z subskrypcji pl.sci.psychologia
Miło (?) było was poznac...

Katarzyna

1. Data: 2004-08-03 06:24:16

Temat: Re: Szacunek...re: czy ktos pogada
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdzie jest opiekun tej grupy?
> Widze, ze nikt nad tym nie panuje....szkoda :-(
>
> Wlasnie zrezygnowalam z subskrypcji pl.sci.psychologia

A nie prościej było splonkować "niewygodne osoby" ?
Ta grupa nie ma tzw. moderatora, więc trzba umieć się tu poruszać.
Jak się coś nam nie podoba - plonk, albo ... unsubscribe.
Wybrałaś to drugie. OK. Ale bez pretensji "do grupy" proszę.

1. Data: 2004-08-03 06:53:16

Od: e...@g...pl (eusso) szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna napisał(a):

> [...]
> Gdzie jest opiekun tej grupy?
> Widze, ze nikt nad tym nie panuje....szkoda :-(
>
> Wlasnie zrezygnowalam z subskrypcji pl.sci.psychologia

Widzisz, jesli uważasz, ze Twoje zdanie i poglady mogą wzbogacać wspólna
wiedzę i dodawać koloru dyskusjom prawdziwie sie toczącym wokół róznych
tematów- to z pewnością zostaniesz. Natomiast prawda jest taka, ze na swiecie
mnóstwo jest wszelakiego zwierza, a nawet czasem zwierzaki potrafią posługiwać
sie klawiaturą...Rady na to nie ma- poza moze taką tylko, że poprostu należy
nie zważać na ,,błędne ogniki'' i robić swoje. Tak z zesztą jest we wszelkich
innych dziedzinach życia.

1. Data: 2004-08-03 10:53:50

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 3 Aug 2004 08:05:19 +0200, na pl.sci.psychologia, Katarzyna
napisal(a):

> Lubie przegladac te grupe, a raczej lubilam, do czasu pojawienia sie postu
> "Kto pogada"....

Znaczy, że już nie lubisz?

To po co przeglądasz?

--
Logan [GG: 3507735]
"styl,styl,natchnienie i cała reszta pasują do Dupy.."

1. Data: 2004-08-03 12:10:22

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@t...net> napisał w wiadomości

Niemoderowane grupy maja ten minus - nic z tym nie zrobisz.

To tak jak z blokowiskiem gdzie kazdy moze napluc i nasikac na blok,
wiec czesto wyglada tam jak wyglada.
Poniewaz tam sie regol nie przestrzega wiec tam mieszka najczescej tzw.
margines
W Polsce jeszcze nie, ale ten proces bedzie sie nasilal.
Dlatego jest jak jest raz ktos powie ciekawego, raz ktos napluje.
To takie blokowisko.
Duch

1. Data: 2004-08-03 12:11:28

Od: "picolokolo" <P...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

nic nie tracisz odchodzac, ta grupa ma wartosc czysto rozrywkowa

1. Data: 2004-08-03 12:13:03

Od: "picolokolo" <P...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> W Polsce jeszcze nie, ale ten proces bedzie sie nasilal.
> Dlatego jest jak jest raz ktos powie ciekawego, raz ktos napluje.

a co tu ciekawego mozna znalezc???

1. Data: 2004-08-03 13:35:21

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "picolokolo" <P...@S...pl> napisał w wiadomości

> a co tu ciekawego mozna znalezc???

Sugerujesz, ze nic? Nie wiem... ale to mozliwe :)
Duch

1. Data: 2004-08-03 13:42:28

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna napisał:

> Wlasnie zrezygnowalam z subskrypcji pl.sci.psychologia

Zupełnie niepotrzebnie dramatyzujesz.

GABi

1. Data: 2004-08-03 22:15:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna:
> Miło (?) było was poznac...

Obecnie mamy wakacje.
Czesc popaprancow po napatrzeniu sie na czesciowo obnazone ciala
"laseczek" paradujacych ulicami i nie tylko nie wytrzymuje wzbierajacego
w nich napiecia - w efekcie urzeczywistniaja w postaci ciagu bitow swoje
seksualne, niezaspokojone fantazje/marzenia, a nastepnie z duma
wysylaja te wypociny na newsy.

Proponuje potraktowac te wynaturzone przejawy aktywnosci jako
rodzaj desperackiego krzyku podkreslajacego rzeczywista niemoc
(bezradnosc) jego autorow w zderzeniu z inspirowanymi obserwacjami
otoczenia fantazjami seksualnymi, ktore przerastaja ich mozliwosci
na zrealizowanie tychze, z czego z kolei prawdopodobnie w pewnej
mierze zdaja sobie sprawe.

Krotko mowiac: to biedni ludzie, ktorzy w glebi swej popapranej jazni
pragna wspolczucia ze strony otoczenia, ale nie maja szczescia
ani pomyslu aby je zadowalajaco dla siebie wyekzekwowac.
Mozna tez ich potraktowac jako kaleki psycho-emocjonalne starajace
sie 'zaprzyjaznic' z otoczeniem poprzez prezentacje swego wnetrza
zdominowanego przez napiecie (niezadowolenie) z uwagi na istotny
brak mozliwosci/szczescia w spelnianiu ich bardzo istotnych dla nich
potrzeb.

--
Czarek

potrzebuje pomocy