Szafa na wymiar

1. Data: 2008-02-06 08:54:03

Temat: Szafa na wymiar
Od: Tomek Bałan <t...@b...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukając osoby, która zrobi mi szafę na wymiar znalazłem takiego Pana:

"Matryk Meble" Marek Grabowski
Twardogóra, ul. Partyzantów 43

Wydawał się rozsądny i cena nie była z kosmosu. Czy ktoś może robił coś
u nich i może ich polecić lub odradzić?

Tomek

2. Data: 2008-02-06 09:26:52

Temat: Re: Szafa na wymiar
Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukając osoby, która zrobi mi szafę na wymiar znalazłem takiego Pana:

Ja Ci moge polecic mojego pana, ale on jest z Warszawy, wiec nie wiem, czy
Cie interesuje;
Zrobil mi dwie szafy i kuchnie i jestem bardzo zadowolona :)
pzdr
skrzato

3. Data: 2008-02-06 09:28:11

Od: Tomek Bałan <t...@b...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzato pisze:

> Ja Ci moge polecic mojego pana, ale on jest z Warszawy, wiec nie wiem, czy
> Cie interesuje;
> Zrobil mi dwie szafy i kuchnie i jestem bardzo zadowolona :)

Dzięki, ale interesuje mnie wyłącznie Wrocław + okolice :)

Tomek

4. Data: 2008-02-06 10:18:49

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta skrzato (a...@m...pl) w wiadomości
news:fobuhi$fok$1@inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

> Ja Ci moge polecic mojego pana, ale on jest z Warszawy, wiec nie wiem, czy
> Cie interesuje;

A może masz kogoś od płytek :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

5. Data: 2008-02-07 00:10:02

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może masz kogoś od płytek :)

Niestety. Tu sama potrzebuje fachowca :/
pzdr
skrzato

6. Data: 2008-02-08 20:00:27

Od: "Krzysiek,B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety. Tu sama potrzebuje fachowca :/
> pzdr
> skrzato

Bardzo prosze o namiar na pana z Wa-wy od szaf.

pozdrufka.Krzysiek.B

7. Data: 2008-03-02 19:52:21

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ja tych panow znalazlam przez kolege ktory byl zadowolony, zamawial u
nich kuchnie i szafy dwie kilka lat temu. Ja mam mieszane uczucia co
do polecania. Terminowo robia i sprawnie ALE moje szafy nie byly
dobrze wykonczone. Plyty mialy przede wszystkim duzo odpryskow, nie
tylko w szufladach (na 8 szuflad w kazdej byl odprysk wielkosci 3-5mm)
ale na zewnatrz tez. Za szafy mialam zaplacic ~3600, zaproponowalam
zeby te dziury zakitowali co zrobili ale podarowano mi z tytulu
powyzszych bledow tylko 100 zl, ja uwazalam ze nalezy sie wiekszy
upust ale szef sie nie zgodzil. Dlatego drugi raz u nich szaf nie bede
zamawiac.

Moge sie jeszcze wypowiedziec na temat plyt - uzywaja plyt
Pfleiderera, ja zamowilam sosne i nie moge tych plyt szorowac bo robia
sie biale plamy. Przez szorowanie mam na mysli pocieranie taka
zielona, szorstka czescia gabki kuchennej. Na moich oczach montazysci
starli na drzwiach do bialych plam jakis klej albo nie wiem co to
moglo byc i trzeba bylo je wymienic. Drzwi wymieniono w kilka dni.

Nie wiem z czego wynikaja te bledy moze maja za duzo klientow. Albo
moze trzeba ich bardziej przycisnac, ja niestety nie mialam ani czasu
ani sily. Podobno w Komandorze tez sie zdarzaja niedorobki ale nie
potrafie powiedziec jakiego rodzaju i czy to ta sama jakosc. Jesli
jakosc jest ta sama to Matryk bylby OK ale z tego co patrzylam to
Komandor ma plyty innej firmy, jakas inna technika kroi te plyty i w
inny sposob zlepia je z listwami brzeznymi bo nie widzialam ani
jednego odprysku na wystawach Komandora. Czasami moze troche wyzsza
cena za swietna jakosc na dlugie dlugie lata sie bardziej oplaci.

Pozdrawiam
Ania

On 6 Lut, 09:54, Tomek Bałan <t...@b...adresu.pl> wrote:
> [...]
>
> "Matryk Meble" Marek Grabowski
> Twardogóra, ul. Partyzantów 43
>
> Wydawał się rozsądny i cena nie była z kosmosu. Czy ktoś może robił coś

Ile kosztuje budowa domu?
Jak "odzapaszyc" lodówke ?
Gdzie w Wawie kupie welne - koldra/koc - do poscieli?
Ramki Sistena Life legrand - gdzie kupic???
koszt chemii do parkietu