Szaleńcy

31. Data: 2020-03-31 22:09:44

Temat: Re: Szaleńcy
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 31.03.20 um 21:52 schrieb Kviat:
> [...]
-oktober.html

> ???
> Przecież podałeś już raz ten link...

> No i?
> Zmienili czas, czy nie?
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Jesli sie powtorzylem, to sorry. A Postillon niezaleznie od wersji to
czasem lepsza, czasem gorsza satyra.
Np. dzisiaj podaja o meczu Niemcy-Wlochy, akcji odwolawczej papieru
toaletowego z powodu wad produkcyjnych itd.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim
doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi
stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i
wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi:
Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit
Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to
antypolonizm" (Ludwik Stomma)

32. Data: 2020-03-31 23:16:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.03.2020 o 22:09, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> Np. dzisiaj podaja o meczu Niemcy-Wlochy, akcji odwolawczej papieru
> toaletowego z powodu wad produkcyjnych itd.

A widzisz... coś jak u nas ASZdziennik?
To trzeba było zaznaczyć jakoś. Nie zapominaj, że nie wszyscy na grupie
polskojęzycznej śledzą zagramaniczne witryny satyryczne i nie jest to
oczywiste.

Pozdrawiam
Piotr

POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]