Szalikowcy dietetyczni

1. Data: 2002-05-28 15:34:40

Temat: Szalikowcy dietetyczni
Od: "Sylwia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie czytam ta grupe i sie smieje. Wiem, ze na kazdej znajda sie jacys
szalikowcy: na samochodowej zwolennicy peugeotow dyskutuja z fanami
renaultow, na telefonii komorkowej abonenci plusa kloca sie z erowcami...Ale
to co sie dzieje tu miedzy optymalnymi i reszta, to przechodzi ludzkie
pojecie...Sa rzeczy niewytlumaczalne na tym swiecie, jak na przyklad dieta
Kwasniewskiego czy Matka Boska, ktora sie pojawia na szybie po umyciu
okna...Jedni w nie wierza, inni nie...Wydaje mi sie, ze zamiast tracic czas
na dyskusje, czy DO jest zdrowa czy nie, lepiej pojsc sobie na rower albo
poprzytulac sie do ukochanej osoby. Z dogmatami sie nie da dyskutowac. Bo
albo ktos ma argumenty albo jest to jego slepa wiara. A wiara...coz...mamy
wolnosc wyznania...
Osobiscie zywilam sie w swoim zyciu w rozny sposob i prawda jest, ze im
mniej miesa i tlustych potraw jadlam, tym bylam sprawniejsza, mniej
ociezala, mialam wiecej energii. Jak bylam wegetarianka to mialam takie
samo IQ jak wczesniej i jak potem... Warzywa nie wplywaly na moja orientacje
seksualna...

Moze po prostu optymalni sa inni. Ale to ich prawo.

pozdr.
almadka

2. Data: 2002-05-28 22:19:00

Temat: Re: Szalikowcy dietetyczni
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
.pl...
> Tak sobie czytam ta grupe i sie smieje. Wiem, ze na kazdej znajda sie
jacys
> szalikowcy:

A ja wlasnie sie chcialam zapytac czy to jakas grupa fanow DO??? Bo
wiekszosc postow tylko o tej diecie...

Sandra

3. Data: 2002-05-29 04:53:24

Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
.pl...
> jacys
>
> A ja wlasnie sie chcialam zapytac czy to jakas grupa fanow DO??? Bo

Jest grupa fanów, my ich nazywamy sektą ponieważ są zniewoleni mentalnie i
nie akceptują argumentów. Twierdzą np, że dieta optymalna leczy AIDS i
zapobiega homoseksualności u dzieci rodziców stosujących DO.

Sama oceń ich mentalność.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl
Strona prywatna w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/

4. Data: 2002-05-29 06:35:10

Od: "Jazz" <n...@n...nodomain> szukaj wiadomości tego autora

Offelia <o...@p...onet.pl> wrote:

> A ja wlasnie sie chcialam zapytac czy to jakas grupa fanow DO??? Bo
> wiekszosc postow tylko o tej diecie...

Nie to grupa przeciwników DO i dlatego większość postów jest właśnie o niej
:->

--
Jazz http://jazz.prv.pl
"No cóż, życie nie jest łatwe, ale za to strasznie śmieszne" - Mysz i Potwór

5. Data: 2002-05-29 07:01:25

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jazz" <n...@n...nodomain> napisał w wiadomości

> Nie to grupa przeciwników DO i dlatego większość postów jest właśnie o
niej

Nie, ostatnio staliśmy się głośniejsi. Poczytaj wcześniej. Przedtem nikt nie
odważył się krytykować DO bo go zagadali.

Poza tym ja nie jestem przeciwnikiem DO. Pewne zasady, z których korzysta DO
sam stosuję! Uważam jednak, że dieta optymalna jako całość nie może być
uważana za nieszkodliwą ponieważ dane naukowe na ten temat wskazują na jej
dużą szkodliwość jeżeli będzie w takiej formie jak to propagują opty
misjonarze. DO jest podobna do diety ketogenicznej, która jest zbadana
naukowo. Dieta ketogeniczna nie powinna być stosowana dłużej niż kilka dni,
po czym można ją po 1-2 dniach wznawiać.

Co do ograniczenia umysłowego propagatorów DO, dorabiania ideologii i
religii, do bajek jakie opowiadają - to właśnie TEGO jestem przeciwnikiem.

6. Data: 2002-05-29 07:19:07

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janek Werbinski <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ad1ubi$p1o$...@n...tpi.pl...
> [...]

dni,
> po czym można ją po 1-2 dniach wznawiać.

Bądź tak dobry i nie przemycaj przekłamań - DO nie jest dietą ketogeniczną,
więc zalecenia odnoszące się do diety ketogenicznej nijak się do niej nie
mają. Na DO kwasicy nie dostaniesz.

> Co do ograniczenia umysłowego propagatorów DO, dorabiania ideologii i
> religii, do bajek jakie opowiadają - to właśnie TEGO jestem przeciwnikiem.

Z tego co zauważyłam ideologię na tę grupę przywlekli przeciwnicy DO.

Karolina

7. Data: 2002-05-29 07:22:20

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ketogeniczną,
> więc zalecenia odnoszące się do diety ketogenicznej nijak się do niej nie

Bądź tak dobra i czytaj uważnie.
Napisałem, że JEST PODOBNA. Czytaj 10 wiersz.
Podobieństwo polega na znacznym ograniczeniu węglowodanów, zwiększeniu
udziału tłuszczu i białka. Rozumiesz teraz????

> Z tego co zauważyłam ideologię na tę grupę przywlekli przeciwnicy DO.

Jak już udowodniłem wyżej. Twoja zdolność zauważania jest nieco upośledzona.

8. Data: 2002-05-29 07:32:14

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janek Werbinski <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ad1vio$4oj$...@n...tpi.pl...
> [...]
> udziału tłuszczu i białka. Rozumiesz teraz????

> Jak już udowodniłem wyżej. Twoja zdolność zauważania jest nieco

Nic nie udowodniłeś. Skoro podałeś zalecenia dla diety ketogenicznej, to
miałeś po temu jakiś cel. W diecie ketogenicznej, jak sama nazwa wskazuje,
człowiek jest w stanie ketozy, co po dłuższym czasie może prowadzić do
kwasicy. Skoro na DO takiego problemu nie ma, to jaki jest sens w
porównywaniu tych diet?

Karolina

9. Data: 2002-05-29 07:49:19

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kwasicy. Skoro na DO takiego problemu nie ma, to jaki jest sens w
> porównywaniu tych diet?

Wiedziałem, że nie zrozumiesz. Poproś kogoś o pomoc.

10. Data: 2002-05-29 12:15:59

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.pl...
> jacys
>
> A ja wlasnie sie chcialam zapytac czy to jakas grupa fanow DO??? Bo

nie to nie jest grupa fanów to zwykła sekta z własnymi osrodkami i kadrami,
oraz oddanymi sekcie wyznawcami, ze o guru nie wspomne.
poczytaj sobie strony optymalnych i pomysl z czego sa finansowane arkadie i osbo
tu na grupie dzialaja "wirtualni" przeszkoleni naganiacze pacjentow arkdii
a nazywaja się oni hehehe dyplomowani doradcy zywienia optymalnego.
sa oni po kursach jak wciskać ludziom ciemnote i zabobon i jesli trafia na
podatnego słuchacza to jest prawie pewne ze arkadia ma pacjenta , a każdy
pacjent to pieniądze.

Woda z kranu
Montignac
Granulki