Szantaż w Londynie.

następny post »
From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Szantaż w Londynie.
Date: Mon, 9 Jul 2018 07:41:21 +0200

Moja córka Katarzyna Anna Tarnawska, która mieszka w Londynie i której
życiowym partnerem jest osobnik podpisujący się Chris Szymczak, jest
przez niego szantażowana ponieważ chce ujawnić prawdę o swoich
toksycznych relacjach z jej matką, Teresą Mierzwiak.

Chris (https://www.facebook.com/chris.szymczak.94) wykształcony w Polsce
i Kanadzie ekonomista był kiedyś bankowym analitykiem ryzyka, a więc
człowiekiem bardzo bliskim osiągnięcia stanu wolności, ale równocześnie
był bardzo silnie uzależniony od matki w rodzinie z wykluczonym ojcem. W
efekcie stał się, nie z własnej winy, krypto-homoseksualistą a następnie
krypto-pedofilem.

Podobnie zresztą jak moja córka Katarzyna, którą jej matka za to, że
Kasia wskazała mi wewnętrzny problem naszej rodziny, strąciła Kasię w
otchłań beznadziei i spowodowała, że Kasia stała się siedliskiem zła,
czyli krypto-pedofilką żywiącą się cierpieniem swojego syna Antoniego
Szymczaka, którego od siebie uzależniła t6ak bardzo, że jego jedyną
obroną stała się "ucieczka" w niepełnosprawność, czyli oszustwo
umożliwiające mu przetrwanie w skrajnie patologicznym środowisku rodzinnym.

Zapewne dzięki moim publikacjom Chris dotarł do tajemnicy Kasi i zamiast
pomóc Kasi wydobyć się z dna na które zepchnęła ja matka i ja sam,
wówczas nieświadomy istoty problemu toksycznych seksualnych uzależnień w
rodzinie, chce tę wiedzę wykorzystać do totalnego przejęcia kontroli nad
Kasią i Antonim. Będąc przekonanym, że zna tajemnice Kasi bliskich
relacji ze mną chce wymusić na niej pozbycie się Antoniego, dziecka z
zespołem Kabukiego, którego uważa za balast w swoim życiu. A ponieważ
Kasia jest biotechnologiem więc zapewne chce ją zmusić do użycia jakiejś
chemii do spowodowania śmierci Antoniego. Chce podjąć decyzję ale jako
tchórz odpowiedzialnością za tę swoja decyzję chce obciążyć Kasię
ponieważ wydaje mu się, że miedzy mną i Kasią doszło do kazirodztwa.

Stary głupek.

LeoTar Gnostyk