Szarlotka

1. Data: 2002-08-12 16:20:29

Temat: Szarlotka
Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich !!!

Chciałam Was poprosić o przepis na szarlotkę.
Dzisiaj jak ją robiłam (z pewnego przepisu pewnej strony) - nic ciekawego
mi nie wyszło. Ciasto na spodzie było spalone, a na wierzchu nic sie nie
zmieniło, było takie jak je włożyłam.
Pozdrawiam i z góry dziękuję:-)))

1. Data: 2002-08-12 19:43:48

Temat: Re: Szarlotka
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aldona <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aj8n7s$cls$...@n...tpi.pl...
> [...]
> mi nie wyszło. Ciasto na spodzie było spalone, a na wierzchu nic sie nie

matko jedyna, mam nadzieję, ze nie z mojej, Ty pisz kobieto, bo takie uwagi
to cenne są! A może coś źle zrobiłaś???

wkn

1. Data: 2002-08-12 21:45:38

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dyskusyjnych napisał:aj8n7s$cls$...@n...tpi.pl...

> matko jedyna, mam nadzieję, ze nie z mojej, Ty pisz kobieto, bo takie

Pewnie za mocny gaz był... albo elektryczny piekarnik z włączoną tylko dolną
grzałką, albo coś podobnego...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-13 12:28:13

Od: "Małgorzata Zasowska" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się szczęśliwie składa, że wczoraj coś takiego pichciłam z jabłek a
konkretnie szarlotkę z pianą
ciasto kruche:
1 i 1/2 margaryny
1/2 kg mąki
6 zółtek
1łyżeczka proszku
1 szkl. cukru i cukier waniliowy
szczypta soli i w razie potrzeby śmietana,
zagnieść i do lodówki, lekko schłodzone podzielić na dwie części nierówne,
większą rozwałkować na blachę na to duuuuuużo jabłek utartych , cynamoni
pianę z 4 białek + 3/4 szkl. cukru i 1/2 kisielu lub budyniu, na koniec
pozostałą częśc ciasta utrzeć i do pieca,
nie mam talentu do placków ale ten nawet był zjadliwy
pozdrawiam Gocha

1. Data: 2002-08-13 15:33:57

Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> matko jedyna, mam nadzieję, ze nie z mojej, Ty pisz kobieto, bo takie
uwagi
> to cenne są! A może coś źle zrobiłaś???

Przepis z którego korzystałam, nie jest w pełni dobry. Składniki są
odpowiednie, takie jakie powinny być, ale żle dobrane i w złych ilościach. A
moze to moja wina- nie wiem. W każdym bądź razie, zrobiłam dzisiaj szarlotkę
z ksiązki od mojej babci "Kuchnia Sląska"- i wyszło 1-sza klasa !:-))) Jeśli
ktoś chciałby przepis na szarlotę z książki mojej babci, to wystarczy
powiedzieć:-) Ale chyba każdy ma książkę "Kuchnia Śląska" ??? czy nie !??
Pozdrawiam
Aldona

1. Data: 2002-08-14 09:09:59

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aldona wrote:

> powiedzieć:-) Ale chyba każdy ma książkę "Kuchnia Śląska" ??? czy nie !??

Ja nie mam... Przepis chetnie przeczytam

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2002-08-19 09:53:19

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aldona napisał:
> [...]
> mi nie wyszło. Ciasto na spodzie było spalone, a na wierzchu nic sie nie

Witam, jak juz Ci sie uda to polecam szarlotke na goraco polana budyniem
i polewa czekoladowa, jadłam to w kawiarni, slinka cieknie...Udanego
pieczenia Sylwia

skrzydelka jak KFC
wisienki (maraski) koktailowe
Netykieta a psychopatyczni Straznicy Sieci
PIERŚ KACZKI JAK????
sos do naczos