Szarość widzę. Widzę szarość.

1. Data: 2021-10-28 00:28:23

Temat: Szarość widzę. Widzę szarość.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się nie ma gustu i polotu, to trza nasadzić ostrych świconcych ledufff,
machnąć ściany na szaro, kupić stado szarych wielkich kanap i szary
telewizor, szary włochacz rzucić gestem (s)twórcy na te swoje obowiązkowe
szare dechy czy wielkie kafle - i jest się już specem od wnętrz. ?
Taki przekaz płynie z szarego telewizora i tych wszystkich programów w
rodzaju ,,Maria Semczyszyn ci urządzi dom jak tani hotel". I to przekaz
wcale nie wirtualny! Szara rzeczywistość w sklepach meblowych przytłacza -
w ,,Agacie" byłam RAZ i więcej iść nie mam po co: zastawiona SZARYMI
paskudnymi kanapami wszelkiej wielkości, maści i ceny. Co ci ludzie sobie
do domów biorą... OMG!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2021-10-28 00:32:58

Temat: Re: Szarość widzę. Widzę szarość.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> w ,,Agacie" byłam RAZ i więcej iść nie mam po co: zastawiona SZARYMI
> paskudnymi kanapami wszelkiej wielkości, maści i ceny. Co ci ludzie sobie

Podążając za tematem - rozszerzę postrzeganie szarości poza aspekt
kolorystyczny.
Kiedyś ludzie kupowali stoły, sekretarzyki. Dziś - pierwsza i często jedyna
potrzeba to WIELKA SZARA KANAPA (i tv). Ktoś rozwinie?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

po kolacji ( u ) Freemen
język mojego ( martwego ) języka