Szczecin - spotkanie...BYŁO, czyli się odbyło :)

1. Data: 2004-04-08 10:21:05

Temat: Szczecin - spotkanie...BYŁO, czyli się odbyło :)
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha,
zapomniałam uprzejmie donieść, iż w ubiegłą niedzielę, chroniąc się w knajpie
obok ogniska przed deszczem spotkali się: Alma, Jangr i ja.
Informuję, iż nikt nie został pogryziony oraz że wspólnie zrobiliśmy dietowe
o9dstępstwo racząc się piwkiem (no ja to tylko małym, potem kawusia z
mleczkiem - cukru Jangr mi zabronil ;-)))
Następne spotkania przewidziane :), wyjątkowo z przyczyn wiadomych raczej nie
w tą niedzielę, zapraszamy!

Zdrowki
Hania

2. Data: 2004-04-08 12:37:06

Temat: Re: Szczecin - spotkanie...BYŁO, czyli się odbyło :)
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mleczkiem - cukru Jangr mi zabronil ;-)))
> Następne spotkania przewidziane :), wyjątkowo z przyczyn wiadomych raczej

czy pokazywałyście???

3. Data: 2004-04-08 17:51:35

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> czy pokazywałyście???

Jakby pokazały, to by im cukru do kawy nie zabraniał.

Sowa

4. Data: 2004-04-08 17:57:01

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby pokazały, to by im cukru do kawy nie zabraniał.

a co po cukrze tak jak po soi ????
robimy listę zwolenników i przeciwników??
trzeba ustalić jak jest !!!!

:)

5. Data: 2004-04-08 18:59:31

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co po cukrze tak jak po soi ????

Nie, ale jakby one były miłe dla niego, to on dla nich też by był.
A tak piły bez cukru.

> robimy listę zwolenników i przeciwników??
> trzeba ustalić jak jest !!!!

Ja nie wiem, ja mam 2 ręce i nie wiem którą się gdzie podpisać. :-(

Sowa

6. Data: 2004-04-09 06:06:24

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A tak piły bez cukru.

> Ja nie wiem, ja mam 2 ręce i nie wiem którą się gdzie podpisać. :-(

Że też zawsze wszystko musicie obśmiać.
Spotkanie się odbyło. Dziewczyny, które przyszły na spotkanie były
cudowne. Ja już nie taki. No i pouciekały. Oto cała prawda o spotkaniu.
Smacznego jajka!

Janusz, jangr.

7. Data: 2004-04-09 07:48:45

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, które przyszły na spotkanie były
> cudowne. Ja już nie taki. No i pouciekały.

po takim tekście to ja bałbym/bałabym się przyjść na spotkanie z tobą ;))
jak uciekały to goniłeś je???????

8. Data: 2004-04-09 08:43:17

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czarnyjanek" napisał w wiadomości:
> Dziewczyny, które przyszły na spotkanie były

> po takim tekście to ja bałbym/bałabym się przyjść na spotkanie z tobą ;))
> jak uciekały to goniłeś je???????

Ja tak mam, że ode mnie wszyscy uciekają.
Myślałem, że się kiedyś do tego przyzwyczaję. Ale gdzie tam.
Kiedy się rodziłem, nikt nie obiecywał, że będzie łatwo. I nie jest.
Nie mogę mieć o to do świata pretensji.
Wesołych,
Janusz (jangr).

9. Data: 2004-04-09 08:43:32

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Że też zawsze wszystko musicie obśmiać.

Ja nie obsmiewam, ja zazdroszczę.

Mokrego dyngusa
Sowa

10. Data: 2004-04-09 10:13:30

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@b...pl> napisał(a):

> Ja nie obsmiewam, ja zazdroszczę.

no to hajda na nasze nastepne spotkanko.
No ze tez jangr musi tak do siebie brac, zesmy umowione byly jeszcze gdzie
indziej (tak sie spieszylam, ze mi az kolpak odpadl, kara z nieba, czy co?
Jangr, maczales w tym palce?)

Zdrowki mokre i suche
Hania
P.S. jadac do roboty widzialam kolejke przed miesnym, z pewnoscia DO'wcy
smalec wykupuja, heeee

a co z brzuszkiem ?
wody mineralne
Nasycone kwasy tluszczowe a magnez