Szczepieni wylęgarnią opornych mutacji.

1. Data: 2022-01-18 14:42:41

Temat: Szczepieni wylęgarnią opornych mutacji.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mutacje przełamujące odporność poszczepienną i oporne na przeciwciała
stanowią nowy mechanizm ewolucji SARS-CoV-2 :

Źródła:
1) pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26214839/
2) pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34873910/

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-18 14:43:38

Temat: Re: Szczepieni wylęgarnią opornych mutacji.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Mutacje przełamujące odporność poszczepienną i oporne na przeciwciała
> stanowią nowy mechanizm ewolucji SARS-CoV-2 :

> [...]

Jeśli szczepionka nie blokuje transmisji a jedynie zmniejsza replikację i
patogeniczność wirusa w organizmie gospodarza, to może promować ewolucję
patogenu.

3. Data: 2022-01-18 16:48:39

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2022 o 14:42, XL pisze:

https://tvn24.pl/kultura-i-styl/czechy-piosenkarka-h
ana-horka-nie-zyje-celowo-zakazila-sie-koronawirusem
-5563681

"koronawirusem zakaziła się celowo, żeby nie musieć się zaszczepić"

"Artystka jeszcze w miniony piątek na swoim profilu na Facebooku
opublikowała post, w którym poinformowała o zakażeniu koronawirusem.
Twierdziła, że COVID-19 ma za sobą i będzie mogła pójść do teatru, kina,
na koncert, na basen czy wyjechać nad morze. "Życie jest tu dla mnie,
dla was także" - napisała. Dwa dni później zmarła."

"Jan Rek, syn piosenkarki, na portalu społecznościowym obwinił o śmierć
matki przedstawicieli ruchów antyszczepionkowych, którym - jak twierdzi
- jego matka uwierzyła.

Jak podał portal pravda.sk, postawę artystki miało poprzeć wielu jej
znajomych i przyjaciół, którzy zachęcali ją do zakażenia się
koronawirusem, wyrażając nadzieję, że do tego dojdzie."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2022-01-18 19:36:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]
> znajomych i przyjaciół, którzy zachęcali ją do zakażenia się
> koronawirusem, wyrażając nadzieję, że do tego dojdzie."

A pani Tadla
po szprycy padla.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

Fałszywe dane w dokumentacji szpitalnej.
Niemcy - ważny głos w sprawie ?
Jewcia, twój znajomy ,,ekspert"!
Owsiak ocynkowany?
Dlatego RM spier(niesorry)doliła.