Szczepienie na WZW przed operacją, kręgozmyk, fizjoterapia i takie tam...

1. Data: 2008-01-03 17:32:47

Temat: Szczepienie na WZW przed operacją, kręgozmyk, fizjoterapia i takie tam...
Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Z wiadomości znalezionych w sieci dowiedziałem się, że
szczepienie na WZW "trwa" pół roku (ostatnie szczepienie min. 6 miesięcy
po pierwszym), oraz że szczepienie na WZW jest obowiązkowe przy
planowanych operacjach. Mnie najprawdopodobniej czeka operacja
(kręgozmyk I/II stopnia L4/L5/S1), więc albo zaszczepię się przeciwko
WZW i będę długo czekał (z powodu bólu nie mogę aktualnie chodzić do
szkoły), albo poddam się operacji bez szczepienia. Zastanawia mnie też,
dlaczego wspomniane przez lekarza szczepienie miało by się odbyć 2 razy
(powiedział, że jedno "już", drugie po miesiącu, i po kolejnych 2
tygodniach można operować). No i teraz pytanie do was - jak w
rzeczywistości wygląda ryzyko zarażenia WZW podczas zabiegu? Określił
ktoś tą szansę w procentach? I tak swoją drogą - czy jest tu ktoś, kto
miał taką operację? Pozdrawiam.

2. Data: 2008-01-04 13:50:14

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Jan 2008, Rolf wrote:

> [...]
> szkoły), albo poddam się operacji bez szczepienia. Zastanawia mnie też,
> dlaczego wspomniane przez lekarza szczepienie miało by się odbyć 2 razy

jest trzecia możliwość - szczepienie w trybie przyspieszonym

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2008-01-04 15:46:21

Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz pisze:

> jest trzecia możliwość - szczepienie w trybie przyspieszonym

Dobrze wiedzieć. Jednak w moim przypadku okazalo sie, ze po prostu
rodzicow lapie skleroza i zapomnieli, ze w wieku 13 lat bylem
szczepiony, wiec problem sie rozwiazuje.

[GRUPA INWALIDZKA] - Zespół wazowagalny..?
prosba o rozpoznanie
SSŻ - kilkanie
apteka internetowa