Szczepiomka przeciwko WZW

1. Data: 2002-10-10 12:34:57

Temat: Szczepiomka przeciwko WZW
Od: "BTR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Napisał do mnie kolga z niemiec abym dowiedział się ile w polsce kosztuje
szczepiomka przeciwko WZW bo w niemczech jedna kosztuje 50,- euro, a będzie
potrzebował trzech więc musiałby wydać 150,- euro.
Jestem osobą niepełnosprawną (tetraplegia) więc nie mam możliwości
sprawdzenia cen i rodzajów owych szczepionek w aptekach, dlatego pytam
grupowiczów:
Czy można kupić taką szczepionkę bez recepty?
Czy są różne rodzaje tych szczepionek?
Jakie są ceny?
Aha, lekarz kazał mu też dowiedzieć się jaki jest w danej szczepionce
aktywny składnik. Czy jakoś tak?!
Co polecacie?

Dziękuję i pozdrawiam,
Bartosz T. Rudź
<======================>
b...@r...net
http://www.rudz.net/
GaduGadu 770209
<======================>

2. Data: 2002-10-11 16:47:03

Temat: Re: Szczepiomka przeciwko WZW
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BTR" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
będzie
> potrzebował trzech więc musiałby wydać 150,- euro.

W granicach 60 zł kosztuje Engerix, ale to trzeba przechowywać w lodówce,
więc nie bardzo sobie wyobrażam jak to przewieźć do Niemiec...

> Czy można kupić taką szczepionkę bez recepty?

Nie.

> Czy są różne rodzaje tych szczepionek?

Tak, jest jeszcze jakieś koreańskie badziewie...

> Aha, lekarz kazał mu też dowiedzieć się jaki jest w danej szczepionce
> aktywny składnik.

Wpisz sobie engerix w wyszukiwarke...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2002-10-12 12:34:52

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Oct 2002, BTR wrote:

> Czy można kupić takš szczepionkę bez recepty?

raczej nie

> Czy sš różne rodzaje tych szczepionek?

tak, w Polsce jednak najpopularniejszy jest Engerix

> Jakie sš ceny?

wydaje mi sie, ze jedna dawka 50 zl - ale nie jestem pewien

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2002-10-12 20:41:10

Od: "Jerzy Zduleczny" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Polsce są zarejestrowane 3 szczepionki:

Engerix B - cena ok. 60 zł
H-B-Vax II - ok. 50 zł
Euvax B - ok. 45 zł

lek. Jerzy Zduleczny
http://www.labmed.com.pl

> [...]
> Czy są różne rodzaje tych szczepionek?
> Jakie są ceny?
> Aha, lekarz kazał mu też dowiedzieć się jaki jest w danej szczepionce

alergia - akwarium
Astma alergiczna
Gorące źródła (radioaktywne)
MACA - ktos uzywal?