Szczepionka na opryszczke wargowa

1. Data: 2006-05-09 10:00:31

Temat: Szczepionka na opryszczke wargowa
Od: "Pawel" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Prosze mi napisac jaka jest efektywnosc szczepionki na opryszczke? Gdzie
wykonuje sie takie szczepionki - najlepiej na terenie Krakowa. Czy
opryszczka moze miec cos wspolnego z przebyta choroba - gronkowcem?
Zaznaczam, ze opryszczka wystepuje w bardzo duzym nasileniu, trudno się goi,
jest odporna na większośc stosowanych lekow. Opisany przypadek dotyczy
kobiety w wieku 25 lat. Bede wdzieczny za wszelkie informacje.

--
Pawel

2. Data: 2006-05-11 20:06:58

Temat: Re: Szczepionka na opryszczke wargowa
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze mi napisac jaka jest efektywnosc szczepionki na opryszczke? Gdzie
> wykonuje sie takie szczepionki - najlepiej na terenie Krakowa.

szczepoinoka na opryszczkę wargową??? hmm, może w fazie eksperymentów jest
jakaś.

3. Data: 2006-05-12 06:56:56

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel napisał(a):
> Witam!
>
> Prosze mi napisac jaka jest efektywnosc szczepionki na opryszczke? Gdzie
> wykonuje sie takie szczepionki - najlepiej na terenie Krakowa.
Jeśli to opryszczka (HSV-1) to nie ma szczepionki ani leku niszczącego
wirusa, ponieważ wirus znajduje się w nerwach w stanie uśpienia.
Dostępne leki powodują jedynie remisję wznowy (czyli pęcherze wokół ust)
> Czy
> opryszczka moze miec cos wspolnego z przebyta choroba - gronkowcem?
Zwykle pojawia się przy osłabieniu odporności, czyli przy
przeziębieniach i innych chorobach, więc po chorobie gronkowcowej też
może się pojawić, ale w trakcie lub bezpośrednio po. Nigdy jako odległe
konsekwencje choroby.
> Zaznaczam, ze opryszczka wystepuje w bardzo duzym nasileniu, trudno się goi,
> jest odporna na większośc stosowanych lekow.
Jakich leków? Jest tylko jeden lek na opryszczkę Aciclovir (nazwy
handlowe to: Antivir, Heviran, Zovirax)
Opisany przypadek dotyczy
> kobiety w wieku 25 lat. Bede wdzieczny za wszelkie informacje.
Moje przypuszczenia:
1. Ma często osłabienie lub przewlekle osłabioną odporność - badania w
celu wykrycia choroby podstawowej (zaburzenia immunologiczne, choroby
nowotworowe, w szczególności krwi, HIV itp.)
2. Ma źle zdiagnozowaną chorobę, przez co leczenie nie jest skuteczne.
3. ? Może ktoś z doktorów z grupy jeszcze coś dopisze ?

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

4. Data: 2006-05-13 01:13:27

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł W." <a...@s...pl> napisał w wiadomości
(...)
> Jakich leków? Jest tylko jeden lek na opryszczkę Aciclovir (nazwy
> handlowe to: Antivir, Heviran, Zovirax)

Nie, jest więcej leków na opryszczkę!
I wiele form terapii!

--
Pozdr

5. Data: 2006-05-13 14:33:17

Od: "Pawel" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W celu lagodzenia objawow stosowane byly srodki doustne takie jak: heviran,
groprinosin, tran w kapsulkach, ecomer, witamina B, witamina C, masci:
viru-merz, zovirax, pasta cynkowa, sonol, witamina E. Prawdopodobnie
najwieksza poprawa zostala odnotowana przy zazywaniu witaminy B complex
3*dziennie. Opisywana osoba nie posiada zadnych schorzen. Problem silnych
objawow opryszczki wystepuje od wielu lat. A pytanie z tematu watku
precyzyjniej dotyczy autoszczepionki.

--
Pawel

Gruszka lekarska - jak po łacinie