Szczepionki czy ludobójstwo?

331. Data: 2009-11-23 14:03:29

Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 12:05, Sender <m...@k...pl> wrote:

> Ach kochanie, gdybyś tylko nie byłą głupia, podła i brzydka, to byłabyś
> naprawdę cudowną kobietą. A tak cóż, musimy się męczyć tu ze sobą :-(
> MS

;D jak sie kobiecie odejmie urode, intelekt i cenne pozytywne cechy,
to cóz
pozostaje do kochania ? Oj motasz się padalcu,mizoginie,megalomanie,
[minogu ;)) tak wiem]czyli PMMM
___
Iza

332. Data: 2009-11-23 14:12:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> [...]
> co w porównaniu z rzeczowością tamtego lekarza wypadało niezwykle blado.
> Lekarz ów zwracał też uwagę na to, że straszenie ludzi szczepieniami może
> pociągnąć za sobą zaniechanie przez rodziców obowiązkowych szczepień
> dzieci, co może spowodować niejako "odżycie" chorób takich jak np.
> Heinego-Medina, która, kiedyś częsta, dziś należy do rzadkości właśnie
> dzięki szczepieniom.
> Tak że ja bym była ostrożna z wydawaniem zdecydowanych jednoznacznych
> osądów. Trzeba być uważnym, ale nie poddawać się panice.

To Cię powinno zainteresować:
http://modnebzdury.blogspot.com/2009/10/niewiarygodn
y-list-prof-majewskiej.html
http://www.rp.pl/artykul/2,395030.html

A wszystkim innym polecam:
http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
antyszczepionkowca/
http://www.phdcomics.com/comics/archive.php?comicid=
1174

Qra

333. Data: 2009-11-23 14:19:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Iza <k...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> ;D jak sie kobiecie odejmie urode, intelekt i cenne pozytywne cechy,
> to cóz
> pozostaje do kochania ?

Czarna dziura.

Qra

334. Data: 2009-11-23 14:35:11

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> W Usenecie Iza <k...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> Czarna dziura.

Może być bardzo, bardzo milutka.

335. Data: 2009-11-23 14:36:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Nov 2009 14:37:05 +0100, Qrczak napisał(a):

> Ta historyjka, którą opowiedziałaś, kończy się na roku 1985. Obecnie mamy
> 2009. Masz może jakieś młodsze rewelacje?

Nie wystarczą Ci najnowsze posty rodziców z 2009? Mnie by wystarczyły, ale
skoro jestes bardziej wymagająca, no to szukaj. Mnie się nie chce, bo mnie
to niepotrzebne do niczego.

> Qra, i ciągle czekam na dowód, że DPT powoduje cukrzycę "dziecięcą"

Ty naprawdę uważasz, że ktokolwiek publikuje takie dowody? - WHO by go
zniszczyła. Także dlatego nie pchają się na afisz z
najnowszymim"rewelacjami".

Kończąc: nie mam ambicji ani niczego udowadniać, ani imputowac - każdy ma
swój rozum. Qry też.

--

Ikselka.

336. Data: 2009-11-23 14:39:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Może być bardzo, bardzo milutka.

Tylko potem nie rozpaczaj, że Cię wessała a potem Ci coś znikło...

Qra

337. Data: 2009-11-23 14:58:53

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 15:19, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Iza <k...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> Czarna dziura.
>
> Qra

Szaranagajama
___
Iza

338. Data: 2009-11-23 15:03:16

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Tylko potem nie rozpaczaj, że Cię wessała a potem Ci coś znikło...
>
> Qra

Co znika będzie znalezione, teraz, albo na Sądzie Ostatecznym, a wtedy biada
tym którzy spowodowali zniknięcie.

339. Data: 2009-11-23 15:17:00

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Czarna dziura.

Jaka czarna? Jaka czarna? To potwarz!
(hmmm... a może nie po-twarz)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

340. Data: 2009-11-23 15:23:43

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

---

> Jeśli chcesz ze mną dalej rozmawiać, proszę przedstawić zaświadczenie
> lekarskie, że to siecią niezaraźliwe!!!!!!!!
>
> Qra

Właśnie wróciłem od lekarza. Pytali, czy mam do czynienia z ptactwwem. Co
miałem powiedzieć? Czekaj na SANEPID.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

HANBA
HANBA ! HANBA ! HANBA !
KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Zaproszenie dla Chironka.
Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu