Szczudła Basiu!, szczudła!!

1. Data: 2003-09-11 18:06:20

Temat: Szczudła Basiu!, szczudła!!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spać nie mogłem ze zmartwienia, że masz Basiu problem z miejscem dla roślin!
No bo faktycznie 1000 minus dom, to co tam się może zmieścić. :-((
I po wszechstronnej analizie sytuacji doszedłem do takiego wniosku: Ty nie
masz problemu z miejscem, Ty masz problem komunikacyjny. :-)))
Pisałaś przecież, że masz jakieś ścieżki? A po co??? A zasiej je czymś
atrkcyjnym ;-))))
Natomiast problem komunikacyjny da się łatwo rozwiązać. Przecież możesz
chodzić na szczudłach! :-))))) Na szczudłach da się łatwo lawirować między
roślinkami :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Rozaważałem jeszcze propozycję takiego fotelika jeżdżącego na linie (jak
narciarskie wyciągi krzesełkowe). Jednak odrzuciłem tę koncepcję bo jakieś
słupy trzeba byłoby stawiać, a one jak wiadomo zajęłyby jakąś powierzchnię,
którą możnaby pod nasadzania użyć. ;-))
J.

2. Data: 2003-09-11 20:51:12

Temat: Re: Szczudła Basiu!, szczudła!!
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Spać nie mogłem ze zmartwienia, że masz Basiu problem z miejscem dla
roślin!

Tak mi przykro! Może jakieś ziółka na sen Ci podeślę? melisę na przykład:-)
Złotą?

> [...]
> masz problemu z miejscem, Ty masz problem komunikacyjny. :-)))
> Pisałaś przecież, że masz jakieś ścieżki? A po co??? A zasiej je czymś

Jakie ścieżki? Właśnie dwa tygodnie temu zlikwidowałam kolejną (zostawiając
dwa kamienie do stąpnięcia), a na nastepnej popikowałam goźdzki brodate. Na
tzw. ścieżce z tyłu rośnie przetacznik nitkowaty, więc nie wiadomo, czy to
jeszcze ścieżka, czy też już grządka;-)

> Natomiast problem komunikacyjny da się łatwo rozwiązać. Przecież możesz
> chodzić na szczudłach! :-))))) Na szczudłach da się łatwo lawirować
między
> roślinkami :-))

Ja i bez szczudeł stawiam takie dziwne krokosusy na grządkach bylinowych:-)

Raczej powinnam schudnąć, ale do tego to podobno zarośla winoroślowe są
potrzebne. Bo się człowiek przepycha i przepycha, no i taki spłaszczony się
robi;-)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-09-11 22:31:26

Temat: Odp: Szczudła Basiu!, szczudła!!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjqneq$qf1$...@a...news.tpi.pl...

> Raczej powinnam schudnąć, ale do tego to podobno zarośla winoroślowe są >
potrzebne. Bo się człowiek przepycha i przepycha, no i taki spłaszczony się
> robi;-)

Co prawda to prawda. Sama widziałaś :-))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2003-09-13 13:34:10

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjqdjf$ser$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> narciarskie wyciągi krzesełkowe). Jednak odrzuciłem tę koncepcję bo jakieś
> słupy trzeba byłoby stawiać, a one jak wiadomo zajęłyby jakąś

Alez na slupach swietnie byloby wyeksponowac pnacza!

Elfir

MORWA - gdzie kupie
Kiedy na grzyby
trawa