Szew okrezny !!!

1. Data: 2001-07-06 07:38:44

Temat: Szew okrezny !!!
Od: "Mirek" <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałbym zasiegnac od Was informacji na temat w/w szwu. Wczoraj zona (5
miesiac ciazy, 23 lata) po wizycie u lekarki zaskoczyla mnie informacja ze
byc moze bedzie musiala przejsc pierwsza w zyciu operacje (zabieg) poniewaz
pani doktor stwierdzila bardzo niewielkie rozwarcie szyjki macicy i jezleli
za tydzien sytuacja sie nie poprawi konieczne bedzie zalozenie szwu
okreznego.
Bardzo mnie to zaniepokoilo - dotychczas zona byla okazem zdrowia a tu taki
problem.

Bardzo Was prosze o iformacje:
1. Na czym dokladnie polega ten zabieg ?
2. Jak bardzo jest niebezpieczny dla matki lub dziecka ?
3. Czy pełna narkoza przy ktorej moze to byc wykonywane moze wplynac
negatywnie na dziecko ?
4. Czy problem ten moze wynikac z przemeczenia - mielismy ostatnio
przeprowadzke i zona sporo pracowala sprzatajac chociaz zadnych ciezkich
rzeczy nie pozwolilem jej nosic. Faktem jest ze zaraz potem gorzej sie
czula - bole kregoslupa, ogolna sennosc i zmeczenie.

Za wszelkie informacje na ten temat bede niezmiernie wdzieczny.

Mirek