Szkieletczyzna...

1. Data: 2014-11-17 00:48:15

Temat: Szkieletczyzna...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...poparła PiS - najwyższa frekwencja!
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/34072/infografika_sejmiki1.j
peg

PS. Przy okazji - czyż nie ciekawe, że wzdłuż całej wschodniej granicy
zwycięża PiS?

2. Data: 2014-11-17 03:32:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bo tam największa ciemnota i jakoś ten pis tak rządzi iż coraz gorsze zadupie,
gupota, bieda i zgnilizna moralna.

3. Data: 2014-11-17 08:47:54

Temat: Re: Szkieletczyzna...
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

>PS. Przy okazji - czyż nie ciekawe, że wzdłuż całej wschodniej granicy
>zwycięża PiS?

Jaki stad wniosek?

4. Data: 2014-11-17 09:17:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "XL"  napisał w wiadomości grup
net...

>PS. Przy okazji - czyż nie ciekawe, że wzdłuż całej wschodniej granicy
>zwycięża PiS?

Jaki stad wniosek?

Że ciemna chołota jak Putin wejdzie to ogłosi się federacją rosyjską.

5. Data: 2014-11-17 09:50:22

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
peg

> PS. Przy okazji - czyż nie ciekawe, że wzdłuż całej wschodniej granicy

Ciekawie to się robi dopiero, jak "frajerzy" (copyrajt minister Sawicki)
głosują na PSL.

Ale najlepsze podsumowanie jest tu:
https://ewastankiewicz.wordpress.com/2014/11/11/mari
an-kowalski-my-bog-
honor-ojczyzna-oni-ch-j-dupa-i-kamieni-kupa/

6. Data: 2014-11-17 16:25:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-17 08:47, Ghost pisze:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

> Jaki stad wniosek?

Tylko w PiS-ie nadzieja, tylko PiS może nas uratować przed rosyjskim
natarciem.

Ewa

7. Data: 2014-11-17 17:49:30

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> [...]
net...

>Tylko w PiS-ie nadzieja, tylko PiS może nas uratować przed rosyjskim

Aaaa, naczy peło nas ratuje przed hitlerowcami.

8. Data: 2014-11-17 21:21:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-17 17:49, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
net...

> Aaaa, naczy peło nas ratuje przed hitlerowcami.

Na szczęście pomiędzy ustami a brzegiem jest miejsce dla wielu jeszcze.

9. Data: 2014-11-17 21:33:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-17 17:49, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

net...

> Aaaa, naczy peło nas ratuje przed hitlerowcami.

Każdy broni się według potrzeb.

Ewa

10. Data: 2014-11-17 21:35:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-17 21:21, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-11-17 17:49, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
net...

> Na szczęście pomiędzy ustami a brzegiem jest miejsce dla wielu jeszcze.

Wtedy niechcący można za kołnierz zawartość wylać.

Ewa

Mądry Bokser. Czasem siła i mądrość idą w parze.
O manipulacji w rodzinie.
Czy polski naród debilnieje?
Teatr
Paranoja przeprowadzkowa