Szkieletczyzna

1. Data: 2014-11-21 08:15:23

Temat: Szkieletczyzna
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie poparla pisu, buhahahahahahaha, chrumciu i co ty tera poczniesz :-)

2. Data: 2014-11-21 23:24:16

Temat: Re: Szkieletczyzna
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Nov 2014 08:15:23 +0100, Ghost napisał(a):

> Nie poparla pisu, buhahahahahahaha, chrumciu i co ty tera poczniesz :-)

A co to ja do PiSu należę? Oczywiście, że popieram PiS, ale że bliższy mi
jest Ruch Narodowy, to i własnie się doń zapisałam i będę czynnie działać.

3. Data: 2014-11-22 00:04:34

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

>A co to ja do PiSu należę? Oczywiście, że popieram PiS, ale że bliższy mi
>jest Ruch Narodowy, to i własnie się doń zapisałam i będę czynnie działać.

Ależ ruchanie narodowe wszytscty popieramy, przy dzisiejszym mizernym
przyroście.

4. Data: 2014-11-22 14:53:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Nov 2014 00:04:34 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

> Ależ ruchanie narodowe wszytscty popieramy, przy dzisiejszym mizernym
> przyroście.

Ot i bentzwał.

5. Data: 2014-11-22 15:05:56

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

>Ot

wot

Polacy i Kler