Szklarnia z poliwęglanów?

1. Data: 2011-03-09 22:01:54

Temat: Szklarnia z poliwęglanów?
Od: "Artur Gatty" <adres_emial@na_naszej_stronie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Co myślicie o zakupie szklarni z szybami z poliwęglanu, nie ze szkła?
Wie ktoś może jak to się sprawdza w dłuższej eksploatacji? Nie matowieje?
Kupiłbym ze szkła, ale chodzi oczywiście o cenę - te poliwęglanowe są niemal
2x tańsze.

pozdrawiam.

2. Data: 2011-03-16 08:31:39

Temat: Re: Szklarnia z poliwęglanów?
Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wie ktoś może jak to się sprawdza w dłuższej eksploatacji? Nie matowieje?
> Kupiłbym ze szkła, ale chodzi oczywiście o cenę - te poliwęglanowe są

http://allegro.pl/szklarnia-ogrodowa-gutta-garden-ty
p-f6-gratis-i1501995696.html

Używam taką juz 3 sezon i jestem bardzo zadowolony, nie mam żadnych
negatywnych uwag.

ps. nie jestem przedstawicielem handlowym, nie sprzedaje takich szklarni :)

Dojazd do ogrodu
krzew jaśminu
Studnia i energia sloneczna.
co wybrać na wąski żywopłot