Szkoła DLC - angielski

1. Data: 2002-09-23 21:20:06

Temat: Szkoła DLC - angielski
Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo! Moje dziecko otrzymało (a w domyśle ja otrzymałem)
propozycję nauki języka angielskiego w szkole DLC. Wizyta internetowa na ich
stronie niewiele mi dała - jako referencje ci państwo umieszczają jakieś
podziękowanie za sponsoring. Żadnych szczegółów, np. cenników, zasad
egzaminowania, uprawnień. Ogarnęły mnie niezbyt wielkie, ale dokuczliwe jak
kamyk w bucie wątpliwości. Czy ktoś z Państwa miał styczność z tą szkoła i z
ich kursami? Czy szkoła jest wiarygodna? Pani, która reprezentowała szkołę
okazała się kimś/czymś w rodzaju speca od marketingu i zarządzania i
szczegółów - poza kwiecistymi uogólnieniami - nie potrafiła z siebie
wykrzesać. Poza kwotą - dość wysoką zresztą, płatną za rok z góry. Hmmm...
Proszę Mądre Głowy o opinie - może być jak najbardziej na priv:
m...@p...wprost.pl

---