Szkolka lub centrum ogrodnicze w okolicach Monachium

11. Data: 2006-06-20 22:50:35

Temat: Re: Szkolka lub centrum ogrodnicze w okolicach Monachium
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" napisał:

> Nie warto, można dostać w kraju.Ale piwonie watro przywieźć, mam
> dwie niemieckie, bardzo udane.

Tych bruner, co dziewczyny pisaly ostatnio nie udalo mi sie namierzyc w
Polsce. Na piwonie jest u mnie za sucho i za ciemno.

Jaga

12. Data: 2006-06-21 06:35:46

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yale" napisał:

> Polecam słowa kontekstowe: munchen i (gartenmarkt | gartenzentrum |
> gartengeschaeft).

Dzieki, wlasnie o to mi chodzilo ;)

Jaga

13. Data: 2006-06-21 06:37:56

Od: "yale" <b...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos wie, gdzie w okolicach Monachium jest jakies fajne centrum
> ogrodnicze lub szkolka?

Polecam google, nie ze względu na złośliwość ale dlatego że tam nie byłem i
nie mogę polecić z czystym sumieniem któregoś znalezionego w sieci. Z tego
co pamiętam na obrzeżach Berlina wczesnym rankiem bardzo często wystawiali
się ogrodnicy i tylko tam ceny widziałem w bardzo rozsądnych granicach (IMHO
w dużym przybliżeniu podobnie jak w Polsce). Myślę, że podobnie będzie w
Monachium, względnie może warto wyjechać pare kilometrów za miasto i wstąpić
na jakis markt.

14. Data: 2006-06-21 07:26:27

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" napisała:

> Suchość piwoniom nie przeszkadza, świetnie rosna na moich piaskach.
> A jedna reośnie i kwitnie w zupełnym cieniu.

Hmm, to w takim razie sprobuje z jedna. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Jaga

15. Data: 2006-06-21 07:29:43

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Biernacka wrote:

> [...]
Suchość piwoniom nie przeszkadza, świetnie rosna na moich piaskach.
A jedna reośnie i kwitnie w zupełnym cieniu.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

16. Data: 2006-06-21 08:47:59

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e7aptc$l3p$1@inews.gazeta.pl Agnieszka Biernacka
<a...@g...pl> napisał(a):

> Dzieki, wlasnie o to mi chodzilo ;)

Hejka. Ja tylko chciałbym dodać, że ceny są tam podobne jak w Polsce.
Jedyna różnica, że u nas w złotych a tam w euro. ;-) W Innsbrucku widziałem
w centrum ogrodniczym dużo roślin z Polski, np. powojniki. Agnieszko, niech
Twój mąż uważa, żeby nie przywieźć czegoś, co zostało wyprodukowane w kraju.
:-)
Pozdrawiam hazardowo Ja...cki

17. Data: 2006-06-21 08:54:17

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał:

> [...]
> niech
> Twój mąż uważa, żeby nie przywieźć czegoś, co zostało wyprodukowane w

Ale w gruncie rzeczy, jesli ceny sa podobne, a ja czegos nie moge znalesc w
swoich okolicach lub wysylkowo, to niech kupuje ;) Napisze mu orientacyjne
ceny, zeby wiedzial czy warto ;) Ja i tak szukam glownie lesnych bylin, one
nie powinny byc drogie ;)

Najgorsze jest to, ze nic nie rozumiem z tych stron co znalazlam ;) Nawet
sie zastanawialam, czy nie napisac na de.rec.garten z konkretna lista roslin
i pytaniem, czy nie wiedza gdzie to w okolicach Munich mozna kupic. Boje sie
tylko, ze mnie obsobacza za angielski ;)

Jaga

18. Data: 2006-06-21 10:37:21

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Biernacka schrieb:
> Czy ktos wie, gdzie w okolicach Monachium jest jakies fajne centrum
> ogrodnicze lub szkolka?
>
> Agnieszka Biernacka

Mam super szkolke w Bawarii ale bardzo nie po drodze. Duzy wybor
rarytasow po konkurencyjnych cenach, np. derenie wielkoowocowe po 20
Euro. http://www.baumgartner-baumschulen.de Jak Cie kocha to tam
zajedzie i kupic Ci cos rzadkiego.
Ale mozesz wejsc tutaj i kliknac na Anfart:

http://www.gartencenter-seebauer.de/index.html

lub tutaj zerknac:

http://www.pflanzen-koelle.de/standort_untermenzing.
html

A spis szkolek jest tutaj:

http://www.muenchen.de/service/branchenbuch/G/163.ht
ml

Skoro jedzie sluzbowo, to na pewno znajdzie jakiegos kolege ogrodnika.

Irek

19. Data: 2006-06-21 11:22:53

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Suchość piwoniom nie przeszkadza, świetnie rosna na moich piaskach.

U mnie też, a mam sporo :-).

Z pozdrowieniami, Maria

20. Data: 2006-06-21 12:03:10

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" napisała:

> U mnie też, a mam sporo :-).

Cytat z pewniej strony: "Piwonie wymagają gleby gliniastej, wilgotnej,
żyznej utrzymującej wilgoć nawet w okresie suszy". ;P

Ale skoro mowicie, ze sobie daja rade, to sprobuje ;)Chyba najchetniej bym
sobie posadzila Mlokosiewicza.

Powiedzcie mi jeszcze, co uwazacie za cien/polcien. Jak ja posadze w
miejscu, gdzie ladnie kwitnie powojnik Jackmanii i dziurawiec Gemo (2-3
godz. slonca dziennie, poza tym slonce przebijajace przez sosny) to sobie
poradzi? Czy lepiej ja posadzic tam gdzie jest slonce od wschodu do 13.00?

Jaga

Orfa Złota - narybek
co na ładny żywopłot
napowietrzacz do oczka wodnego