Szkolki na trasie Warszawa-Zakopane

1. Data: 2004-08-18 07:30:52

Temat: Szkolki na trasie Warszawa-Zakopane
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Bede jechal na urlop z Wawy do Zakopa.
Nigdzie sie nie spiesze, moge nadlozyc drogi.
Gdzie po drodze sa jakies ciekawe szkolki, z ktorych
wyjade z... ciekawymi pomyslami ?

Tylko poprosze o scisle namiary :) Tzn. dokladne
adresy, jesli mozna.

Ostatnio dostalem namiar 'przyjedz pan na jesieni we
czwartek do Grojca, beda targi ogrodnicze'. :))

pozdrawiam
pluton

2. Data: 2004-08-18 08:39:05

Temat: Re: Szkolki na trasie Warszawa-Zakopane
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na razie dostalem jeden namiar, ale (pewnie przez pomylke)
na priva. :)

Zatem przytocze tutaj, moze sie komus przyda:

<cyt>
Minąwszy Kraków hulasz Zakopianką. Na prawo trasa na Bielsko. Zjeżdżasz,

jedziesz parę km, górka, w prawo drogowskaz na Skawinę. Zwalniasz do 10

km/h, _tuż za_ fałdem na drodze jest sławna szkółka w Krzywaczce. Parking

mają. Pożądany duży bagażnik i gotówka (też dużo).

Dawniej bym napisała, że szkółka jest tuż za tablicą z nazwą miejscowości,

ale tablicę ukradli:-( Aha, świeży towar będą mieć na przełomie miesiąca.

Ciekawe rośliny mają też w Starym Sączu w szkółce Mroza, ale tego to już sam

w sieci poszukaj:-)

</cyt>

pozdrawiam
pluton

3. Data: 2004-08-18 09:16:01

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"pluton" <z...@p...onet.pl> writes:

> Tylko poprosze o scisle namiary :) Tzn. dokladne
> adresy, jesli mozna.

Szkółka Bór (do znalezienia w sieci), Boleścice, między Kielcami a
Krakowem, bodajże za Jędrzejowem w bok.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewna anorektyczka z Bachotka
strasznie schudła i była tak wiotka,

4. Data: 2004-08-18 13:07:05

Od: "Adam Figarski" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio dostalem namiar 'przyjedz pan na jesieni we
> czwartek do Grojca, beda targi ogrodnicze'. :))

A ja, jesli moge, prosilbym o adresy ciekawych szkolek koło Gdanska

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

kreciska
Świerk kłujący - 2 przewodniki?