Szok pourazowy policjanta

1. Data: 2004-05-10 09:30:52

Temat: Re: Szok pourazowy policjanta
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam inne zdanie na sprawy o ktorych napisales.

Duch:
> ... Gulczas [...] sie strasznie zgrywa, robi sobie image
> i to wszystko.

Bzdura. :)
Jego power polega wlasnie na tym ze sie nie zgrywa.

>Zreszta jak patrze na innych, taka jakas Doda czy jakos tak,
>tylko image, gra role (trzeba przyznac ze bardzo sugestywnie!)
>a wcale taka nie jest.

Bzdura. :)
Jest bardzo naturalna - tak bardzo ze szokuje otoczenie.

>Wydaje mi sie ze takie osoby maja potem klopot w malzenstwie,
>dluzszej przyjazni - imidż obada, predzej czy później i przychodzi
>zdziwnienie i rozczarowanie tej drugiej osoby.

To zalezy...
Gulczas owszem - ciagle zle wybiera.

Doda - nie sadze. :)
Nawiasem mowiac po wczoraj wywiadzie wyemitowanym wywiadzie
z Kubusiem zastanawiam sie czy nie lepiej dla niej aby urodzila
sie np gdzies w Stanach, gdzie prawdopodobnie mialaby wieksze
szanse na akceptacje funkcjonujac jako co prawda pusta, lecz
przy tym w pelni naturalne zjawisko o zachwycajacej urodzie.

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl