Szpinak

1. Data: 2003-03-07 14:04:09

Temat: Re: Szpinak
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> De gustibus non disputandum est, ale polaczenie szpinaku z sosem
> paprykowo-pomidorowym to nie moje smaki. Mysle, ze w przypadku tej
> zapiekanki sos nie jest konieczny a jezeli juz to raczej sos na bazie sera
> blue lub plesniowego ewentualnie jakas wariacja z beszamelem ( a wtedy duzo
> galki muszkatolowej ). Ale to oczywiscie tylko moje sugestie.
> Pozdrowienia
> Bask

I to jest to moja kochana!!!!!Beszamel z rokpolem :-) Ale bosko :-)
tralalalalalalalalallalalala
walkie wiosenna rozspiewana i uradowana :-))))))

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-07 16:49:48

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"

> Jeszcze jeden pomysl - ryba w sosie smietanowo-szpinakowym.
> Napiszcie cos bo znow mi ten szpinak zalegnie.

> walkie! - GG: 411958
Czy mozesz napisac jak sie taki sos robi, czy tylko szpinak,czosnek i
smietana?
A moze pizza ze szpinakiem.
Ilona

1. Data: 2003-03-07 19:34:36

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozesz napisac jak sie taki sos robi, czy tylko szpinak,czosnek i
> smietana?
> A moze pizza ze szpinakiem.
> Ilona

Nie wiem ;-)
Ja bym zrobila tak wlasnie. Poddusic cebulke z czosnkiem i peperoncino.
Dodac szpinak. Podsmazyc. Dodac smietane, raczej wymieszana z mlekiem.
Jak to sie zagotuje, wrzucic rybe. I ja udusic w tym sosie. Doprawic
sola i pieprzem, moze koperkiem, troche cytryny :)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet za;b bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-07 20:11:24

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bask" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zapiekanki sos nie jest konieczny a jezeli juz to raczej sos na bazie sera
> blue lub plesniowego ewentualnie jakas wariacja z beszamelem ( a wtedy

cos czuje, Bask, ze niejedna kolacje moglibysmy zjesc razem ;)

Ja tez jak szpinak, to bez czerwonego.

a tu przepis Agnieszki (aga_aa) z 2002 z prk na wyprobowana zapiekanke ze
szpinakiem:

> Bardzo dobra jest zapiekana ze szpinaku. Podsmazasz szpinak na maselku z
duza
iloscia czosnku+sol+pieprz+galka muszkatolowa. Mieszasz z feta (ok 200 gr)+
3
jajka+ ugotowany makaron (farfalle, spiralki-to co lubisz). Wkladasz do
naczynia do zapiekania, wysmarowanego maselkie, posypujesz bulka tarta i
platkami masla i zapiekasz az do mometu zrobienia sie ladnej, brazowej
skoropki
na gorze. Podawac z zielona salata. Pychota!

Margola

1. Data: 2003-03-08 10:57:54

Od: "Bask" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> wrote in
message news:b4b4sq$7pg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Bask" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> duzo
>
> cos czuje, Bask, ze niejedna kolacje moglibysmy zjesc razem ;)
>
> Ja tez jak szpinak, to bez czerwonego.

Bylaby to z pewnoscia wielka przyjemnosc dla mnie, niestety boje sie, ze
najprawdopodobniej bedzie to kolacja wirtualna.
A poza szpinakiem to ja tak naprawde lubie takie proste potrawy: kawior,
ostrygi troche szampana...
Pozdrawiam
Bask

Smaczne dodatki