Szron w lodówce Total No Frost

1. Data: 2006-08-18 06:36:39

Temat: Szron w lodówce Total No Frost
Od: "DRS" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pewne wątpliwości co do nowo zakupionej lodówki Whirlpool ARC 8140.
Lodówka ma system Total No Frost, jednak w komorze zamrażarki półki są mocno
zaszronione. Z tego co wyszukałem, chyba nie jest to normalny objaw. Był
serwis i stwierdzili, że to normalne ale jakoś do końca im nie ufam, tym
bardziej, że gościu który przyjechał dobrze zna się ze sprzedawcą.
Możecie napisać jak wygląda sprawa szronu w Waszych lodówkach.

2. Data: 2006-08-18 09:20:19

Temat: Re: Szron w lodówce Total No Frost
Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień 18.08.2006 zapowiadał się nieciekawie, i tak by się pewnie skończył
gdyby nie te oto słowa, którymi uraczył(a) nas DRS:

> Możecie napisać jak wygląda sprawa szronu w Waszych lodówkach.

- Proszę Pana szron mi się w lodówce robi.
- I musi się robić. Dana woda w postaci pary wodnej, podlegająca ciśnieniu
napotykając na otwór, czyli szczelinę w postaci otwartych czasami drzwi
zamrażarki, wpływa do niej a następnie zamarza. Praw fizyki Pan nie
zmienisz i nie bądź Pan głąb.

A tak powazniej, to nie da się całkiem uniknąć szronienia - w powietrzu
jest wilgoć, we wkładaneych do zamrażarki produktach jest wilgoć -
cząsteczka H2O do cząsteczki H2O i mamy po pewnym czasie szron.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl

3. Data: 2006-08-18 09:31:51

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Total No Frost, jednak w komorze zamrażarki półki są mocno zaszronione.

co to znaczy "mocno zaszronione"? szron bedzie sie tworzyl ile razy
otworzysz zamrazalik ale z czasem powoli bedzie wydmuchiwany i lodowka nie
pozwoli zeby na jego miejscu pojawil sie lod- tak wiec sam szron nie jest
jeszcze powodem do obaw, jak zobaczysz lod cos jest nie tak

Tomasz

4. Data: 2006-08-18 10:15:47

Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DRS" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Z tego co wyszukałem, chyba nie jest to normalny objaw.

reklamuj z tytułu niezgodności towaru z umową - w końcu napisali TOTAL NO FROST
a jest frost więc wprowadzili Cie świadomie w bład :-)

5. Data: 2006-08-18 12:18:41

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień 18.08.2006 zapowiadał się nieciekawie, i tak by się pewnie skończył
gdyby nie te oto słowa, którymi uraczył(a) nas gasper:

> reklamuj z tytułu niezgodności towaru z umową - w końcu napisali TOTAL NO FROST
> a jest frost więc wprowadzili Cie świadomie w bład :-)

Nic z tego, TOTAL NO FROST na pewno oznacza coś w tym stylu:

Total No (F)ast (R)andom (O)verlay (S)torage (T)echnology
lub
Total No (F)ull (R)ate (O)ptical (S)ystem (T)echnology

dalsze możliwości tutaj:
http://www.brunching.com/cgi/acronymer.cgi?acronym=F
ROST

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl

6. Data: 2006-08-18 20:36:17

Od: "DRS" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To z ciekawości spytam jak u was się otwierają drzwi zamrażarki bo o ile
drzwi komory lodówki praktycznie nie da się u mnie otworzyć raz po raz, to
drzwi zamrażarki jestem w stanie otwierać jednym palcem.
Dlatego mam wrażenie, że wina za takie mocne szronienie może leżeć po
stronie uszczelki w drzwiach.

7. Data: 2006-08-19 09:00:28

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

DRS napisał(a):
> To z ciekawości spytam jak u was się otwierają drzwi zamrażarki

No co ty - nigdy wczesniej lodowki nie miałeś?

Marcin Marski

8. Data: 2006-08-19 09:01:19

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

TomaSz. napisał(a):

> http://www.brunching.com/cgi/acronymer.cgi?acronym=F
ROST

Distributed UNIX Program Architecture

Marcin Marski

9. Data: 2006-08-19 10:20:34

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

DRS napisał(a):
> To z ciekawości spytam jak u was się otwierają drzwi zamrażarki bo o ile
> drzwi komory lodówki praktycznie nie da się u mnie otworzyć raz po raz, to
> drzwi zamrażarki jestem w stanie otwierać jednym palcem.

byl serwis, wiec pewnie nie, ale sprawdzic warto...
u mojej znajomej kiedys przyszedlem, i czuje taki ciag od lodowki..
ogladam, zlokalizowalem ze to w okolicy zamrazarki na dole - po prostu
zimno leci
zamrazarka jak diabli oblodzona
co sie okazalo. Znajoma nie wyjela takich plastikowych cusiow, przez co
drzwiczki sie nie domykaly sie po prostu - byla szczelina
I tak sobie dzialalo przez 1,5 miesiaca.. dobrze, ze nie przez 1,5 roku
;-)

Sierp

10. Data: 2006-08-19 11:33:23

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pewne wątpliwości co do nowo zakupionej lodówki Whirlpool ARC 8140.
> Lodówka ma system Total No Frost, jednak w komorze zamrażarki półki są
> mocno zaszronione.

tos wdepnal.
w firme whirlpool !
Aktualnie spieprzyl mi sie piekarnik w zabudowie AKZ 487 IX.
To badziewie kosztowalo mnie 3 000 PLN.
Za naprawe "plytki" wg. okreslenia serwisanta-autoryzowanego-czytaj wymiane
tego zachodniego gówna musze wywalic kolejne 600 PLN.
Pewnie upiekl sie jakis opornik, ale tzw. serwis nie naprawia elektroniki
tylko wymienia cala plytke. to tak jakby w autoserwisie zamiast wymienic
swiece wstawili nowy silnik w samochodzie.
Wszystkie serwisy tej spirali sa solidarne - tylko w jednym poradzili, ze
moge spróbowac naprawic te p.... plytke w serwisie... RTV !
Ten piekarnik jest kilka miesiecy po gwarancji.
Na gwarancji wymienili mi uszczelke drzwi bo sie przypalila - kurna -
przypalila sie w piekarniku - a gdzie sie miala nie przepalac - w zamrazarce
???

[SZUKAM] - tynkarze z agregatem - Trojmiasto
Posadzki żywiczne
lodowko-zamrazarka-dylem at kupujacego
ogrzewacz przepływowy - awaria
smród z odpływu