Sztuczna trawa

1. Data: 2009-05-08 19:03:16

Temat: Sztuczna trawa
Od: Aga <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko, czym można podkleić sztuczną trawę leżącą na tarasie? Taras
ma podłogę wylaną betonem, na tym ułożona jest sztuczna trawa (taras o
pow. ok. 17m2). Służy nam od trzech lat, tyle że w ostatnim czasie wieją
dość silne wiatry i podnoszą trawę, co powoduje zagięcia a nawet
przesuwanie donic.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

2. Data: 2009-05-08 21:03:10

Temat: Re: Sztuczna trawa
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 21:03, Aga <a...@g...pl> wrote:
> [...]
> pow. ok. 17m2). Służy nam od trzech lat, tyle że w ostatnim czasie wieją
> dość silne wiatry i podnoszą trawę, co powoduje zagięcia a nawet

Klejem. O matko.

3. Data: 2009-05-09 11:44:15

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszy będzie Mintokur ;-)

Jacek

PS
Ja bym spróbował punktowo klejem na gorąco z pistoletu, tylko trzeba
porządnie wyczyścić podłoże w miejscu klejenia.

4. Data: 2009-05-09 11:50:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pow. ok. 17m2). Służy nam od trzech lat, tyle że w ostatnim czasie wieją
> dość silne wiatry i podnoszą trawę, co powoduje zagięcia a nawet

W zasadzie najlepszym rozwiązaniem są listwy z haczykami, można zrobić z
drewna i nawbijać gwoździ pod skosem. Zaczepia się tymi gwoździami za
wykładzinę i naciąga - można gumami, można sprężynami. Dzięki temu
zakładając z obu stron takie listwy ma się wykładzinę napiętą i równą.

5. Data: 2009-05-10 09:18:18

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 13:50, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> wykładzinę i naciąga - można gumami, można sprężynami. Dzięki temu
> zakładając z obu stron takie listwy ma się wykładzinę napiętą i równą.

Tak to można i na rzepy.

6. Data: 2009-05-10 10:05:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> wykładzinę i naciąga - można gumami, można sprężynami. Dzięki temu
> zakładając z obu stron takie listwy ma się wykładzinę napiętą i równą.

Rzepy tez trzeba czymś naciągać, w innym przypadku wykładzina rozciągnie się
nierównomiernie w czasie użytkowania i pojawią się góry i doliny, bardzo
nieprzyjemnie chodzi się na takiej, zwłaszcza, że część ludzi nie unosi nóg
wysoko. Można też przynitować płaskownik metalowy do brzegu wykładziny lub
przykleić albo przykleić kieszeń na taki płaskownik z otworami do
zaczepienia - z jednej strony na stałe do śrub umocowanych w posadzce przy
pomocy kołków, z drugiej - do napinania - ruchomo.
O rozwiązania warto zapytać u układaczy lub np. w firmie Janser produkujacej
sprzęt dla układaczy.

odkurzacz zelmer
Panel Deante - Jaguar Round
Odkurzacz Panasonic MC-E762 - jak rozebrac
Listwy przypodłogowe a malowanie
Wymiana okien i drzwi zewn.