Sztuczne światło a rośliny

21. Data: 2012-05-06 06:51:04

Temat: Re: Sztuczne światło a rośliny
Od: "mirzan" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@g...com> napisał(a):

> Pominę Twoje uwagi o "wiadomych" roślinach w chlewiku, ale poproszę o
> namiary na te boksy, bo póki co nie umiem znaleźć, a może by się nadały.
> Na Allegro wyszukiwarka znajduje mi tylko wolne boksy dla koni albo boks
> transportowy dla kota...
> Jacek
Nic nie pomijaj,tylko siej póki pora.
http://hyperreal.info/node/1228#axzz1u4NotBlY
Tu na pewno znajdziesz namiary na całe oprzyrządowanie.

22. Data: 2012-05-06 07:18:50

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 08:51, mirzan pisze:
> Nic nie pomijaj,tylko siej póki pora.
> http://hyperreal.info/node/1228#axzz1u4NotBlY
> Tu na pewno znajdziesz namiary na całe oprzyrządowanie.
Dowcip widzę też masz ciężki.....
Jacek

23. Data: 2012-05-06 09:29:24

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A czy kolegium rodzinne na podstawie materiałów zebranych przez
> młodego wybrało już nasionka, które będzie on wsadzał do ziemi?
> Bo to jest kluczowa sprawa, a nie jakieś luksy. Zmiany jakościowe
> obserwować daleko łatwiej niż ilościowe. Jak się coś poczyta na
> temat roślin krótkiego i długiego dnia, to można wybrać taką, która
> w zależności od długości oświetlenia zakwitnie albo i nie zakwitnie.
Tak jest. Kolegium wybrało aksamitkę wzniesioną.
W najbliższych dniach zmajstruję z płyty OSB ogródek podzielony na pięć
części i zobaczymy, co z tego będzie.
Padło na czasy oświetlenia 4-8-12-16-20 godzin i świetlówki 18 W.
Na pewno nie jest to najlepsze światło, ale za to najtańsze.
Jacek

24. Data: 2012-05-06 10:41:05

Od: "mirzan" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@g...com> napisał(a):

> Dowcip widzę też masz ciężki.....
> Jacek

Nie wymądrzaj się,ale poczytaj co ci uprawiacze ziół mają do powiedzenia.Na
temat uprawy roślin można się od nich dużo nauczyć.
mirzan

25. Data: 2012-05-06 12:21:37

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jacek napisał:

> Tak jest. Kolegium wybrało aksamitkę wzniesioną.

Ta, jako roślina pochodząca ze strefy okołorównikowej, przyzwyczajona
jest do wciąż tej samej długości dnia przez cały okres wegetacji.
Nie spodziewałbym się z jej strony przesadnie żywiołowych reakcji
na zmianę warunków oświetlenia. Widać to zresztą choćby u aksamitek
zasiedlających np. otoczenie małych stacyjek kolejowych. Czy rosną
w słońcu, czy w cieniu -- wszystkie jednako wzniesione.

Jarek

--
Wciąż wracam na stacyjkę białą
Pociągiem, który lato wiózł

26. Data: 2012-05-07 16:06:34

Od: "tyg" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wymądrzaj się,ale poczytaj co ci uprawiacze ziół mają do powiedzenia.Na
> temat uprawy roślin można się od nich dużo nauczyć.

Ci to dopiero mają doświadczenie :
https://www.forum.haszysz.com/uprawa-hodowla-f3.html

27. Data: 2012-05-07 18:24:55

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tyg <t...@t...pl> napisał(a):

> Ci to dopiero mają doświadczenie :
> https://www.forum.haszysz.com/uprawa-hodowla-f3.html

Zadziwiające,ale mają chłopcy dużą wiedzę.Mało kto ma pojęcie o hormonach
roślinnych,o zastosowaniu wody utlenionej w uprawach,same ciekawe wiadomości.

28. Data: 2012-05-07 18:25:16

Od: "mirzan" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tyg <t...@t...pl> napisał(a):

> [...]

roślinnych,o zastosowaniu wody utlenionej w uprawach,same ciekawe wiadomości.

widzieliscie pszczoły?!!!! Nie ma ich!!!!!!
Jaką kosiarę podkaszarkę kupić?
siatka na kreta
Działka pełna niespodzianek:)
Co to za krzew?