Szukam......

1. Data: 2006-01-08 21:08:31

Temat: Szukam......
Od: "Anka" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,czy ja też mogłabym poprosić o te schematy.Bardzo proszę

2. Data: 2006-01-08 21:28:49

Temat: Re: Szukam......
Od: "J...@o...pl" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,czy ja też mogłabym poprosić o te schematy.Bardzo proszę

No i stało się. "I ja też" zaczęło żyć własnym życiem i tworzyć własne wątki.
Nie ma co, Julka, trzeba się poddać. Pokonało nas.
Jandulka

3. Data: 2006-01-08 22:04:14

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

J...@o...pl wrote:

> No i stało się. "I ja też" zaczęło żyć własnym życiem i tworzyć własne wątki.
> Nie ma co, Julka, trzeba się poddać. Pokonało nas.
> Jandulka

Planuję pewne rozwiązanie problemu, ale trochę to potrwa niestety. W
każdym razie ja się nie poddaję, tyle że tutaj walczyć nie mam już
ochoty i rozwiązanie nie będzie się znajdować tu. Jak już wszystkie
wątki będą się składały z "i ja też", może do niektórych osób coś
dotrze, a na razie KF pęcznieje i tyle ;)
Pozdrawiam
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

[szydelko] Slodkie maluskie misiaczki i sloniki
kwiatki ze wstazek
[OT] Krakowskie spotkanie w Nowym Roku
Hello Kitty - getboty
[xxx]Rico- Kury dla "zakreconych"