Szukam kogoś kto studiuje farmacje

1. Data: 2004-01-25 09:09:07

Temat: Szukam kogoś kto studiuje farmacje
Od: "Asia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM !
Chciałabym się dowiedzieć czy dam sobie radę za parę miesięcy będę
technikiem ekonomistom i nie wiem czy iść na technika farmacji a jak sobie
nie poradzę )-:

Chciałabym porozmawiać mój nr gg 5004992

2. Data: 2004-01-29 12:13:50

Temat: Re: Szukam kogoś kto studiuje farmacje
Od: "aNgest" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna jest na farmacji. Normalnie tragedia.Sama chemia.Nie spi,
nie je, a teraz sesja to dopiero. Jesli bardzo lubisz chemie i to na dosc
wysokim poziomie to warto zaryzykowac.

3. Data: 2004-01-29 16:03:11

Od: "Ewa" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Z tego co wiem, technikum mnie jest takie straszne. Studia - zgadza się, dają w
kość. Ale mam znajomego który skończył technikum. Nie narzekał.
Jeśli na prawdę tego chcesz, to co Ci szkodzi spróbować?

Czy istnieje grupa o chorobach ?
kupie pompe prozniowa i mieszadlo magnetyczne z grzaniem
Produkty - Terapia Magnetyczna
Biofizyka
Zanieczyszczenia