Szukam opinii -> WHITELIGHT - BEZPIECZNE WYBIELANIE Zębów

1. Data: 2006-03-22 21:10:52

Temat: Szukam opinii -> WHITELIGHT - BEZPIECZNE WYBIELANIE Zębów
Od: "endriuu" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/item93785570_whitelight_bezpie
czne_wybielanie_nowosc_.html

czy ktoś już stosował ten specyfik ?
z tego co czytam to wszelkie paski i żele wybielające zęby maja jedna wade -
czyli nie sa dobre na szkliwa zebow no i jesli ktos ma wrazliwe siekacze no
to podczas kuracji mozna spodziewac sie dosc duzego bólu ...
a tu widze wyszlo cos nowego i niby bezpiecznego - kwestia czy rzeczywiscie
dobrze ten specyfik wybiela zeby ?

2. Data: 2006-03-23 06:16:32

Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a tu widze wyszlo cos nowego i niby bezpiecznego - kwestia czy
> rzeczywiscie dobrze ten specyfik wybiela zeby ?

Nie stosowałem, nie znam i trochę mi się nie podoba, że nie ma żadnego
konkretnego opisu tego preparatu. Szukałem w guglu - też cisza. Nie budzi
mojego zaufania i jeżeli miałbym coś poradzić, to - odradzam. Shandi
Finnessey - i co z tego, że rekomenduje. Stosuj sprawdzone metody.
Nadwrażliwość w trakcie wybielania pojawia się dosyć często (przy różnych
preparatach), ale i na to są sposoby. A moim zdaniem zasadniczą wadą
wszelkich pasków jest nie powstanie nadwrażliwości, a brak precyzji
działania.
Większość, jeżeli nie wszystkie preparaty do wybielania zębów, opiera się
na tej samej zasadzie działania i tych samych substancjach - nadtlenek
mocznika i nadtlenek wodoru (w różnych stężeniach). I większość (jeżeli nie
wszystkie) nie ma zbyt zbawiennego wpływu na szkliwo - powodują dosyć
znaczną demineralizację. Ale i to można przywrócić do stanu prawidłowego.
Pzdr.
Radek ;-)

3. Data: 2006-03-25 12:46:21

Od: "endriuu" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znaczną demineralizację. Ale i to można przywrócić do stanu prawidłowego.

no tak czy siak przy stosowaniu tych preparatow i tak powinno najpierw
skonsultowac sie z dentysta - ja sie zastanawiam nad wybraniem ktoregos
specyfiku ale boje sie wlasnie o ta nadwrazliwosc i zwiazane z tym duze bole
uzebienia - mozliwe ze skorzystam z zabiegu u dentysty ale koszt takiego
wynosi chyba minimum 400zl - musze sie zorientowac i popytac dentystow :)
jesli koszty beda wynosic minimum 400zl no to w tej chwili stac na to mnie
nie bedzie i trzeba bedzie skorzystac z ktoregos specyfiku - ten Whitelight
wyglada najciekawiej ale poki nie poznam opinii ludzi ktorzy to stosowali to
sie wstrzymam ...

Odpornosc na angine?
Zespół nadwrażliwego jelita
Wyniki krwi, anemia oraz FNH wątroby.